AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Driver å dater en mann for tiden som er ganske manne mann, han er barsk og er ofte ute i naturen, han jakter og han virket helt grei til vi hadde sex og han luktet bæsj. Jeg spurte han hva som luktet og han sa han luktet ikke noe. Etter en stund så skjønte jeg at lukten kom ifra han, og jeg spurte bare rett ut om han hadde bæsja på seg. Det hadde han ikke, etter en stund med snakking så har det seg riktig nok sånn at han tørker inne rumpen etter at han bæsjer. Av 2 grunner. Grunn 1 er at han sier at han spiser så godt at han trenger aldri å tørke. Grunn 2 er at alt som har med rumpen å gjøre er for homofile. Ingenting skal i nærheten av rumpen hans. Ikke papir engang når han tørker seg. Hva i faen? Han tørker seg ikke fordi han er redd det er for homsete! Jeg blir kvalm av tanken på å date noen som er så uhygenisk. Skal jeg gå videre eller kan jeg få overtalt han til å vaske/tørke seg bak? Anonymkode: a7fa6...025
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Jeg tror jeg ville droppet ham mer pga hans holdninger til homofili. Anonymkode: 626db...b3c 19 4
Gjest Geitis Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 😳 sært Hadde løpt, ikke gått og aldri sett meg tilbake😅
Million Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Hvis "ingenting" skal i nærheten av rumpa hans, så betyr det jo at han ikke en gang vasker seg bak når han dusjer da? Dumpegrunn. Både det at han ikke tørker seg, at han stinker og at han da ikke vasker seg heller. Fy flate. 10 1
Silva Pluvialis Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Æsj, det må være det ekleste jeg har lest på lenge. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 Du får forberede deg på mange MANGE antibiotika kurer. Jeg fikk så mange uvi med eksen at jeg skjønte ikke noe og ikke legene heller. Så var han med til legen en gang og legen sier at det er e-coli bakterier og at det kan hjelpe at begge vi vasker underlivet grundig før sex. Etterpå sier eksen min at han ikke vasker ræva eller underlivet med såpe for ikke å irritere huden. Jeg ga ham en underlivssåpe for menn og uvi'ene forsvant. Anonymkode: cf130...1e6 8 2
Flintis Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 Nei jeg har jaktet og vært med i sånt mannemann miljø og en har med en dorull i sekken om det skulle være behov. Når det gjelder å ikke tørke seg har det blitt betraktet som grisete å ikke tørke seg etter avføring i skogen. Ellers er det en selvfølge med personlig hygiene på dette området. Det er ingen homofile av de jeg refererte til nå, men det er kanskje mer tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #10 Skrevet 1. mai 2022 Dette tror jeg på. Mange menn er griser. Sist jeg var på treningssenteret tok jeg over en ergometersykkel en mann hadde brukt før meg. Etter et par min synes jeg det lukter bæsj. For sikkerhetsskyld går jeg på toalett for å sjekke underbuksa. Ingenting der. Setter meg nedpå sykkelen igjen og kjenner samme drittlukta. Når ingen er i nærheten lukter jeg på setet og det stinker bæsj. Anonymkode: 0b08d...b1e 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Skrevet 1. mai 2022 Mange tror nok dette er et troll, men jeg har en annen teori. Jeg tror vedkommende har blitt misbrukt som liten og ikke vil kommei kontakt med analåpningen. Det vekker rett og slett minner og virker triggende. Foreslå traumebehandling. Anonymkode: 9ad9d...a9e 2
Tough cookie Skrevet 1. mai 2022 #12 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette tror jeg på. Mange menn er griser. Sist jeg var på treningssenteret tok jeg over en ergometersykkel en mann hadde brukt før meg. Etter et par min synes jeg det lukter bæsj. For sikkerhetsskyld går jeg på toalett for å sjekke underbuksa. Ingenting der. Setter meg nedpå sykkelen igjen og kjenner samme drittlukta. Når ingen er i nærheten lukter jeg på setet og det stinker bæsj. Anonymkode: 0b08d...b1e Spritet du ikke setet før du satte deg?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 Mange menn skjønner ikke at damer har bedre luktesans og at man blir "blind" for egen lukt når den kommer gradvis. Damer er jo oftest mindre enn menn også. Og på samme måte som en mus kan lukte en elefants bæsj så kan ikke elefanten lukte musas... Anonymkode: a03da...16e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du får forberede deg på mange MANGE antibiotika kurer. Jeg fikk så mange uvi med eksen at jeg skjønte ikke noe og ikke legene heller. Så var han med til legen en gang og legen sier at det er e-coli bakterier og at det kan hjelpe at begge vi vasker underlivet grundig før sex. Etterpå sier eksen min at han ikke vasker ræva eller underlivet med såpe for ikke å irritere huden. Jeg ga ham en underlivssåpe for menn og uvi'ene forsvant. Anonymkode: cf130...1e6 Sånn hadde jeg det også de to første årene med kjæresten min, men så begynte kjæresten min å vaske seg oftere i underlivet før vi skulle ha sex fordi jeg ikke skulle få blærekatarr. I fjor snakket vi tilfeldigvis om dusjing og da sa jeg at jeg selvfølgelig vasker musa og rumpen når jeg dusjer og jeg bruker hånden. Kjæresten min syntes det var så grisete å bruke hånden når jeg vasker meg, og mener jeg må bruke klut. Han vasket seg aldri i rumpen sa han, og mannen er 50 år! Etter det fikk han klar beskjed om å vaske seg i rumpen. Anonymkode: 74dc9...345 2 1
Silva Pluvialis Skrevet 1. mai 2022 #15 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mange tror nok dette er et troll, men jeg har en annen teori. Jeg tror vedkommende har blitt misbrukt som liten og ikke vil kommei kontakt med analåpningen. Det vekker rett og slett minner og virker triggende. Foreslå traumebehandling. Anonymkode: 9ad9d...a9e Det kan også være at mannen rett og slett bare er en…gris. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #16 Skrevet 1. mai 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ingenting skal i nærheten av rumpen hans. Anonymkode: a7fa6...025 Forsøk på sær humor? Ellers helt krise da om underbuksa skviser seg litt oppover. Gitt at han bruker det. Anonymkode: a03da...16e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #17 Skrevet 1. mai 2022 1 minutt siden, Tvillingsjel said: Det kan også være at mannen rett og slett bare er en…gris. Fornærmelse mot griser. Nøff. Anonymkode: a03da...16e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #18 Skrevet 1. mai 2022 Just now, Tvillingsjel said: Det kan også være at mannen rett og slett bare er en…gris. Du fikk tydligvis ikke med deg at han ikke vil berører egen anal. Om han var en gris så ville han latt være å tørke, deretter klødd seg, så laget mat, så sniffet fingerne. Du må starte å lese kommentarene bedre og tenke litt før du kommenterer, ellers må din konto termineres her. Anonymkode: 9ad9d...a9e
Silva Pluvialis Skrevet 1. mai 2022 #19 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du fikk tydligvis ikke med deg at han ikke vil berører egen anal. Om han var en gris så ville han latt være å tørke, deretter klødd seg, så laget mat, så sniffet fingerne. Du må starte å lese kommentarene bedre og tenke litt før du kommenterer, ellers må din konto termineres her. Anonymkode: 9ad9d...a9e Er det ikke litt rart at han kan ha sex da, hvis han har så store traumer at han ikke engang klarer å tørke seg med papir? 1
John McClane Skrevet 1. mai 2022 #20 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Driver å dater en mann for tiden som er ganske manne mann, han er barsk og er ofte ute i naturen, han jakter og han virket helt grei til vi hadde sex og han luktet bæsj. Jeg spurte han hva som luktet og han sa han luktet ikke noe. Etter en stund så skjønte jeg at lukten kom ifra han, og jeg spurte bare rett ut om han hadde bæsja på seg. Det hadde han ikke, etter en stund med snakking så har det seg riktig nok sånn at han tørker inne rumpen etter at han bæsjer. Av 2 grunner. Grunn 1 er at han sier at han spiser så godt at han trenger aldri å tørke. Grunn 2 er at alt som har med rumpen å gjøre er for homofile. Ingenting skal i nærheten av rumpen hans. Ikke papir engang når han tørker seg. Hva i faen? Han tørker seg ikke fordi han er redd det er for homsete! Jeg blir kvalm av tanken på å date noen som er så uhygenisk. Skal jeg gå videre eller kan jeg få overtalt han til å vaske/tørke seg bak? Anonymkode: a7fa6...025 Hva?!Vurderer du å fortsette å date en som har slik innstilling til noe så viktig? Selv om du hadde fått han til å tørke seg og blitt homsete så tror jeg det er det nok kun et spørsmål om tid før han gjør det igjen. Dårlig tid, på jakt etc, han finner nok på noe og du vil dele seng med ham og gå ned og suge ham...... Okey, ditt valg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå