AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Jeg er nå kommet til den konklusjon, etter å ha vært singel i 8 mnd, at jeg vil forsøke igjen. Orker ikke å være aleine mer. Og selv om jeg er lei av å starte på nytt, så vil jeg seriøst finne en å dele hverdagen med, en å bli gammel sammen med. Hva er den beste datingsiden? Orker ikke Tinder med mindre jeg ikke må. Anonymkode: ac537...6fe 1
DrueSmoothie Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 (endret) Jeg føler kanskje (dessverre - siden du skriver du ikke liker den) det er Tinder som har flest profiler og som jeg hører mest om at folk bruker. Dog skal jeg ikke si det sikkert. Forsøkte også FB dating en periode, samme prinsipp, men man får se hvem som har likt deg uten å betale samt at du vil ikke vises for de du er venn med på FB. Akkurat nå er jeg ikke på noen av dem, men det kan jo være jeg ramler innpå igjen en dag Endret 2. mai 2022 av DrueSmoothie
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 DrueSmoothie skrev (1 time siden): Jeg føler kanskje (dessverre - siden du skriver du ikke liker den) det er Tinder som har flest profiler og som jeg hører mest om at folk bruker. Dog skal jeg ikke si det sikkert. Forsøkte også FB dating en periode, samme prinsipp, men man får se hvem som har likt deg uten å betale samt at du vil ikke vises for de du er venn med på FB. Akkurat nå er jeg ikke på noen av dem, men det kan jo være jeg ramler innpå igjen en dag Hvordan fungerer facebook dating egentlig? Hva heter siden? Anonymkode: c9be7...ace
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan fungerer facebook dating egentlig? Hva heter siden? Anonymkode: c9be7...ace https://www.facebook.com/dating/ Anonymkode: 04da3...8ff
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Av apper er Happn bedre. Man får opp de man går forbi, i motsetning til Tinder som stort sett bare viser frem de mest populære profilene slik at de fleste får null ut av appen. Anonymkode: 077e8...1e6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Tinder er den best, simpelthen fordi det er der brukerne er. Bor du i en storby kan det også være verdt å prøve Bumble, Happn og Facebook, men du kommer ikke rundt at det er færre folk der. Anonymkode: d7880...3cb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.facebook.com/dating/ Anonymkode: 04da3...8ff Takk, den visste jeg ikke om. Anonymkode: c9be7...ace
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 Fryktelig mye rart på Tinder. Anonymkode: 09a0b...74f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Chailatte skrev (6 timer siden): Jeg traff min på Bumble 🥰 Hvordan fungerer den? TS Anonymkode: ac537...6fe
Chailatte Skrevet 3. mai 2022 #12 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan fungerer den? TS Anonymkode: ac537...6fe Veldig likt Tinder, bortsett fra at der huker du av og viser kategorier i profilen, feks hva slags forhold du er ute etter, høyde, interesser, om du liker dyr etc, pluss at mennene ikke kan ta kontakt ved match, bare kvinnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå