AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Nordmenn er utrolig frekke og stygge i kommentarfelt. Jeg leser mye nyheter fra internasjonale medier og har vært på internasjonale forum. De menneskene som klarer å lire av seg mest kvalm hele tiden er nordmenn. Hva er det med kulturen vår som gjør at folk har så stort behov får å være så uhøflig mot andre mennesker? Anonymkode: 5229b...c77
Gereon Rath Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 (endret) Er ikke bare nordmenn som er stygge og frekke i kommentarfelt. Jeg er på internasjonale forum hvor mennesker fra alle verdens land skriver, og de er like frekke og stygge der som på norske forum. Endret 1. mai 2022 av Gereon Rath 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Er vel likt over hele verden, folk er stygge med hverandre. Anonymkode: 502d4...c99 1
Gjest Warrior Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Langt i fra alle er frekk, men at noen er det er ikke noe nytt. Sånn har det nok alltid vært, og ikke bare nordmenn. Hele verden det. At folk er mer frekk på nett har kanskje med at da møter de ikke personene ansikt til ansikt. Hvorfor noen må være frekk vet jeg ikke.
youcancallmejune Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 Jeg er ikke enig i at nordmenn er verre enn andre. Det er akkurat det samme de andre landene jeg tilbringer en del tid i, det vil si Sverige, Danmark, England og USA. Jeg tror det er sånn i alle land hvor folk har frihet til å uttrykke seg fritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå