AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg er en jente på 19 som snart er ferdig med vgs. Har litt lyst å bli pilot, høres utrolig kult ut! Jeg bruker vanligvis linser og sliter litt med hørselen. Kan jeg bli pilot da? Anonymkode: 1db1a...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 Nei dessverre, ingen forstyrrelse i syn eller hørsel. Anonymkode: dbf26...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 . Anonymkode: b6cf0...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Her får du svaret ditt av en pilot.. Hva vedkommende skriver over er bare tull. Anonymkode: b6cf0...f13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg takker høyere makter (om de finnes) at det kreves ekstremt mye også fysisk og psykisk for å bli pilot..... selvsagt må synet og hørselen være bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 https://www.osmaviationacademy.com/no/blogg/medisinske-krav-for-pilote AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei dessverre, ingen forstyrrelse i syn eller hørsel. Anonymkode: dbf26...788 Anonymkode: 4bed5...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Del Skrevet 1. mai 2022 Hørselen kan være problematisk, synet er ikke noe problem om du ser bra med korrigering. Jagerpilot kan du glemme tanken på. Anonymkode: 000d7...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Her får du svaret ditt av en pilot.. Hva vedkommende skriver over er bare tull. Anonymkode: b6cf0...f13 Tull er det vel ikke - men avsolutt litt mer nyansert. Anonymkode: db5ea...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 2. mai 2022 #9 Del Skrevet 2. mai 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Nei dessverre, ingen forstyrrelse i syn eller hørsel. Anonymkode: dbf26...788 13 hours ago, hellokitty said: Jeg takker høyere makter (om de finnes) at det kreves ekstremt mye også fysisk og psykisk for å bli pilot..... selvsagt må synet og hørselen være bra!!!! Jeg tror kanskje dere blander krav til militære og sivile piloter? Det er kjempestrenge krav for å bli jagerpilot, men sivil pilotutdanning kan "hvermannsen" ta. Det koster endel da: https://pilot.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Del Skrevet 2. mai 2022 Det er jo ikke så farlig om man ser og hører litt dårlig som pilot, såklart… Anonymkode: b3a66...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå