Gå til innhold

Går dere med tights i hverdagen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså ute blant folk? 
Jeg mener ikke treningstights i polyester, men en nøytralfarget bomull- eller Kashmir-tights feks.

Hvordan styler dere den i så fall? 

Jeg går til vanlig kun i jeans, men føler stilen min er så kjedelig. (Er ikke en kjole/skjørt-person)

Anonymkode: 6f58a...8b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Syns ikke det er pent. Holder meg til jeans og dressbukser, og i blant skjørt eller kjoler :)

Anonymkode: b74d9...5e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff nei, det er noe av det styggeste jeg ser. 

Jeg går stort sett i jeans og skjørt/kjoler bare noen få ganger i året

Anonymkode: 685a1...3c3

• Liker 3
Skrevet

Ja. Det skjer det som et daffeplagg på ferier osv. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ikke ute blant folk, det er koseplagg inne. 

Skrevet

Ja.

Men foretrekker skinny dongeribukse i stretch.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hender, men da har jeg alltids et plagg som dekker rumpen og litt lenger ned. En strikkekjole eller lignende. Ellers er det kun plagg som blir brukt hjemme og under turbukser eventuelt. 

Anonymkode: 50179...b58

Skrevet

Huff nei, i hagen eller på joggetur, men ikke som om det var en bukse nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå når jeg er i mammaperm, bor jeg i tights. Både fordi de er behagelige da kroppen min ennå ikke er tilbake til normalen, og pratiske da store deler av dagen går med til å ligge på gulvet i en haug med leker.

På jobb går jeg stort sett i jeans eller chinos. Dersom jeg bruker tights, er det bomullstights under en lang topp og cardigan - men jeg tror det er forsvunnet fra motebildet i løpet av de årene jeg har vært gravid/i mammaperm 🙈

Anonymkode: 9f5e2...8ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går i treningstights. Fordi den fremhever rumpa mi bedre slik at jeg får lange blikk etter meg. Liker oppmerksomhet. 

Anonymkode: 1ab59...aa5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Går i tights til vanlig. Jobber i barnehage. Har som regel ankelstøvletter og oversised genser.

Bra rompe i tights har jeg ikke så den skjuler jeg 😅

Anonymkode: 04cee...1ae

Skrevet

Damer i tights er koselig det hehehe....🤤🤤

Skrevet

Nei går for det meste i stretchbukser med striper! Er litt for godt i stand fortsatt til å bruke tights i hverdagen bortsett fra når det er skikkelig varmt eller jeg trener, har en del komplekser!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk går vel med thights for å vise frem kroppen, kan jo like godt gå naken.. for å vise hvor sexy og trendy dem er ?

Anonymkode: 61eb9...646

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg går ofte med tights. Kan ikke si jeg styler det akkurat da jeg slenger på meg det jeg har der og da. Kan være lang genser, singlet og cardigan eller hva enn jeg føler for å ta på meg der og da. 
Vet mange, andre kvinner spesielt, syns damer i tights er stygt, men det gir jeg ganske så blaffen i. Jeg syns det er behagelig å gå i. 
(og jeg har endometriose og mye smerter i magen som gjør at alt som strammer bare er vondt)

Anonymkode: b106b...889

• Liker 1
Skrevet

Dersom du ønsker en mer spennende og mindre kjedelig stil, så vet jeg ikke om tights er øverst på lista over plagg du burde sjekke.

Tror jeg heller hadde undersøkt chinos, dressbukser eller skjørt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri.

Er for øvrig veldig enig med @17.11.

Anonymkode: bab8f...efc

• Liker 1
Skrevet

Bruker tights hjemme, ute går det i jeans. Har en sjelden gang vandret 100 meter bort til butikken hvis jeg plutselig kommer på at jeg trenger no men jeg lager mat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange bruker tights når de surrer i hagen, går tur, går tur med hunden, og jogger selvsagt. Så ja, mange bruker tights i hverdagen. Ferdig snakka.

Anonymkode: 4ee99...b24

AnonymBruker
Skrevet

Går i tights ofte, ute og hjemme . Med en fin genser, topp eller bluse blir det bra og det er behagelig. Hva andre syns er så uinteressant for meg, liker du det ikke så snu deg bort. 

Anonymkode: a1c5f...eee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...