AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Har siste mnd ca opplevd at datter helt plutselig begynner å bli neseblod. Det stopper etter ca 1.5 min, hun har ingen smerter, har ikke slått nesa, har også skjedd på skolen. Pappan har alltid hatt slike opplevelser, har det enda som voksen. Tenker derfor at dette skyldes arv......bør jeg være bekymret likevel? Hun er aktiv, spiser og drikker normalt, går på do normalt med normal avføring. Vekta er stabil, hun har ingen smerter eller ubehag... Anonymkode: ddba8...c7a
Mozart73 Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Neseblod ved tørr luft? Bodd i samme hus hele hennes levetid, aldri opplevd det før nå
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Er noen folk som sliter med neseblod.. vet ikke grunnen. Men ta henne med til lege, kan vær de kan brenne oppi nesen slik at det slutter. Det går ofte i arv. Kjenner flere som har hatt det slik. Anonymkode: b66da...073
Mozart73 Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hun allergi? Anonymkode: d0110...84d Ikke som vet vet om eller har sett symptomer på
Mozart73 Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er noen folk som sliter med neseblod.. vet ikke grunnen. Men ta henne med til lege, kan vær de kan brenne oppi nesen slik at det slutter. Det går ofte i arv. Kjenner flere som har hatt det slik. Anonymkode: b66da...073 Brenne i nesa? Det er ikke noe jeg ønsker å utsette min datter for om det ikke er helt nødvendig. Min mann har aldri brent i nesa...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Skrevet 1. mai 2022 Mozart73 skrev (2 minutter siden): Brenne i nesa? Det er ikke noe jeg ønsker å utsette min datter for om det ikke er helt nødvendig. Min mann har aldri brent i nesa... De brenner vekk blodkar som er utsatt for blødning på folk som plages med hyppige neseblødninger og går til legen med det. Bruker selvsagt lokalbedøvelse. ☺️ Anonymkode: 4a29a...1a1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De brenner vekk blodkar som er utsatt for blødning på folk som plages med hyppige neseblødninger og går til legen med det. Bruker selvsagt lokalbedøvelse. ☺️ Anonymkode: 4a29a...1a1 Funker som fjell. Vår datter fikk brent blodkar i begge nesebor og hun har knapt blødd neseblod i ettertid. Hele greia tar en liten halvtime inkludert virketid på bedøvelsen. Anonymkode: 9e814...574
Blåjojo Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 Kan forsøke med akupunktur. Dette hadde god effekt på mitt barn. Bør også sjekke blodtrykket hennes.
Aristoteles Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Et par av våre, og far, har det like ens. Hos en av barna så hjalp det med kortison-nesespray (styrker neseveggene). Den andre, og far, har fått brent nesen. Det gjør ikke vondt, sier de, men en litt ubehagelig lukt fra kjemikaliene de bruker for "brenningen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå