Teardrop Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 jeg har typ konstant mørke ringer under øynene, samme hvor mye eller lite jeg sover!! Finnes en øyekrem som reduserer dette? Evt andre tips? Har tatt blodprøve, mangler ingen vitaminer. Kan ikke bruke sminke fordi jeg svetter på jobb, det vil bare bli smørt utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 Følger med, da jeg har samme problem. Bruker sminke og det hjelper jo der og da, men problemet forsvinner ikke. Anonymkode: ec1d3...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 Google deg fram til om årsaken er hyperpigmentering eller rett og slett bare at huden har blir tynnere. Mest sannsynlig er det sistnevnte som er årsaken. Jo eldre man blir jo tynnere blir huden og jo mindre fett har man i ansiktet. Det kan føre til at blodårene skimtes igjennom huden. Spesielt under øynene hvor det er mange små blodårer og huden er tynnere enn i resten av ansiktet. Det finnes kremer du kan bruke om årsaken er hyperpigmentering. Men hvis det er pga tynnere hud så er det ingen krem som vil hjelpe noe særlig. Kanskje et produkt med koffein men jeg føler denne ingrediensen er vel hypet opp i forhold til resultatene. Da er alternativene enten fillere eller sminke. Jeg personlig ville prøvd en type concealer under øynene. Du sier du svetter pga jobb men hvor mye svetter du under øynene? Og svetter du hele dagen lang? Har du noen gang prøvd en vannfast concealer? Jeg er også plaget med mørke sirkler under øynene og har prøvd mye forskjellig. Er egentlig rimelig fornøyd nå med å bruke en middels fast og dekkende concealer. Bruker kun en ørliten mengde produkt akkurat der huden er på sitt værste. Det ser mest naturlig ut. Som regel varer concealeren lenge på meg. Men på en varm sommerdag må jeg kanskje påføre litt produkt på nytt. Det tar meg 5 sek. Så anbefaler heller en concealer enn å kaste bort penger på produkter som ikke funker. Anonymkode: cc344...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Øyekremer som inneholder koffein. Jeg bruker Ivy Aia caffeine eye cream, kjøper på Normal Anonymkode: 3263c...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå