Gå til innhold

Er det mulig å tiltrekke seg det man ønsker sterkt i livet sitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

F.eks. ønsker som en god kjæreste, en drømmejobb osv.? Er det mulig å bruke «tankens kraft» for å oppnå dette? 

Anonymkode: 712df...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det tror jeg. Det handler vel bare om å sett seg mål også å nå disse?

Anonymkode: 41664...662

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

F.eks. ønsker som en god kjæreste, en drømmejobb osv.? Er det mulig å bruke «tankens kraft» for å oppnå dette? 

Anonymkode: 712df...b54

Det tror jeg, en del ting jeg har sett for meg og intenst ønsket eller drømt om, har skjedd, men det ble ikke alltid i realiteten noe ut av det. Men ja, min erfaring er at man kan få det man virkelig ønsker seg  

Anonymkode: 59543...bc4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tviler. Jeg har drømt om disse tingene i årtier uten å få det til. Men mulig du har sterkere evner enn meg. 

Anonymkode: 5c1de...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke si det, og jeg har virkelig prøvd!

Nå forholder jeg meg heller til livet mitt som det er, og gjør det beste ut av dét. Ikke akkurat drømmelivet, men likevel mitt liv: det eneste livet jeg har.

Anonymkode: 00585...466

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå forholder jeg meg heller til livet mitt som det er, og gjør det beste ut av dét. Ikke akkurat drømmelivet, men likevel mitt liv: det eneste livet jeg har.

Det er så fornuftig! 

Har lagt merke til at veldig få egentlig liker å få tilbake det de selv gir. :P 

Anonymkode: d8039...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selv om jeg har fått en del av det jeg virkelig ønsket meg, så er dette det beste å gjøre. 

Anonymkode: 59543...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel det litt alternative mennesker kaller manifestering?

Anonymkode: 8d846...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Det er så fornuftig! 

Har lagt merke til at veldig få egentlig liker å få tilbake det de selv gir. :P 

Anonymkode: d8039...574

Om jeg forstår deg rett om den siste setningen du skriver: tenker du at ulykke i ens eget liv er forårsaket av hva man selv har gitt? I såfall er det bare en side av den greia med å tilrekke seg eller manifestere det man ønsker seg, troen på at man kan bestemme sin egen skjebne.

Det er det jeg protesterer på: Vi alle er født under forhold og inn i omstendigheter vi ikke har skapt selv, vi kan ikke bestemme hva som er vår biologiske eller kulturelle arv, eller hva andre velger å gjøre med eller mot oss.

Først som voksne kan vi til en viss grad påvirke omgivelsene aktivt, og ikke engang da kan vi kontrollere hva andre gjør eller hva annet som kan skje med oss. I tillegg er det høyst forskjellig hva slags bagasje vi har til å møte voksenlivet med. Og når jeg skriver "til en viss grad" så er det ingen fasit på hvor mye eller lite et menneske kan styre sitt liv - det varierer enormt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke, det er vanskelig å si!

Men jeg har ønsket meg situasjonen jeg er i nå veldig lenge, i flere år. Lengtet og håpt på at det kunne gå an. Også har jeg fått det. Det er dette jeg vil ha. Dette forholdet, denne jobbsituasjonen, husstandens økonomi, reiseplanene, kontakten jeg har med de rundt meg… Og det er også så mange detaljer ved hvert punkt som er på plass.

Så kan jeg ikke si noe om det er fordi jeg har sett alt for meg sånn her så lenge, eller om det ligger 100 % bevisste handlinger bak som har gjort at alt har blitt sånn. Fascinerende å tenke på. 

Anonymkode: 12c43...262

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Det må andre ting til for å oppnå diverse goder. Det er min erfaring. 

Anonymkode: 31ecc...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min erfaring er at jeg tiltrakk meg enkelte ting jeg ønsket meg, som å tiltrekke meg min sjelevenn, få et nytt sted å bo på drømmestedet, uten penger til depositum osv,, tiltrekke med en ny vennesirkel av en spesiell type

jeg ønsket meg det intenst, la mye følelser i det og visualiserte det. gikk ikke rundt og tenkte på det hele tiden, for det kan muligens virke motsatt.

så jeg tror at ja, man kan få det man ønsker, MEN, kun ut i fra de forutsetningene man har. jeg tror at universet jobber til vår fordel når vi ønsker noe og leter etter veier for å muliggjøre det. men er det ikke mulig, vil det nok ikke skje.

tror også at man noen ganger må jobbe litt for at det blir mulig hvis det f.eks dreier seg om å ville gifte seg med en rik mann, så må man ut og være der ute. skjer ingenting hjemme i stua :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg har tiltrukket meg alt jeg ønsket meg (bortsett fra den lottogevinsten da...) Men jeg har aldri fokusert på/visualisert spesifikke ting jeg ville ha, jeg fokuserer på den følelsen det vil gi meg når jeg får disse tingene. Og på den måten sitter jeg nå her med egen leilighet, ny bil, en mastergrad og mer penger på konto enn jeg vet hva jeg skal gjøre med. Da jeg startet med LOA/manifestering (etter å ha sett The Secret) hadde jeg ingenting. Jeg bodde hjemme og levde på sosialstønad, og hadde ikke fullført videregående engang.

Finn følelsen av å være i fullstendig lykkerus av takknemlighet over alt du har i livet og lev deg inn i det så ofte du kan, så kommer det. Sånn var det her i hvertfall. Men det skjer ikke over natta.

Anonymkode: b3a20...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til dere som tror på at man kan tiltrekke seg ting og mener dere har gjort det - dere bør lære fra dere fremgangsmåten til spesielt fattige i Afrika, Sør-Amerika osv. Tenk hvis de kunne visualisert seg til vann, mat, skolegang og jobb!

Anonymkode: aed88...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si ja. Selvfølgelig tiltrekker vi hva bi vil ha i likhet til at vi på samme skyver fra oss hva vi ønsker. 

Drømmer alene eller positive tanker alene gir ingen ønskene sine i oppfyllelse. Årsakene til at vi fikk ermer og bein, tunge og munn, ører og øyne var garantert at vi skulle bruke dem. Brukt feil oppnår vi ingenting. Brukt riktig tiltrekker vi osd mye. Ha en positiv holdning og drømmer er vel og bra, men det er bare noe som hjelper oss hvis vi løfter rumpa og formidler det videre.  Mennesker uten drømmer og visjoner har gitt opp. Mennesker med negativ tenkegang/engergi orker ikke forsøke og andre er vel ikke så tiltrukket av å henge med dem heller så de frastøter. Drømmer og visjoner er drivkraften.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja det er mulig. Det vi sender ut er hva vi får tilbake. Er man konstant negativ, tenker at dette får jeg ikke eller dette går ikke, og lever deretter, så er det sånn det blir. Kunsten er å leve og tenke som at man har alt man ønsker seg, ikke tenke at man ikke har det.

Utover det så er livet som man gjør det til selv.

Anonymkode: 3b5b0...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ghostface skrev (21 minutter siden):

Tror ikke det fungerer for alle ...

Jo det tror jeg. Men det er ikke lett, så det å få det til er noe annet. Krever mye indre arbeid, ro og ikke minst tro.

I dagens stressende samfunn med stadig jag og mas, så er ikke det alltid så lett 

Anonymkode: 3b5b0...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det tror jeg. Men du må jo og jobbe for det. Du kan jo ikke bare sitte hjemme, og ønske deg drømme mannen, men aldri gå ut. Han kommer jo ikke på døra, så du må jo selv gjøre noe aktivt for å finne drømme mannen.

Anonymkode: 16581...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...