AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Hvis noen spør hvor man kan ta fillers, hva man gjør for å ta vare på huden sin, hvor man kan ta silikon/hvor mye, hvordan fjerne føflekker/pigmentflekker osv... så kommer det alltid sånne «du er fin nok som du er» «ikke gjør noe, gammel blir du en gang uansett» og i den retningen. Jeg blir så irritert når jeg leser det! Det er ikke det Ts spør om liksom. Er dette kommentarer som kommer fra folk som ikke har råd til å gjøre ting med seg selv, og da ikke vil at andre skal gjøre det heller? Anonymkode: 291c9...052 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Folk er oppmerksomhetssyke og MÅ ha en mening om alt Anonymkode: 74e33...1d6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Ja, dødsirriterende når folk bare blir helt ovenfra og ned og moraliserer. Anonymkode: bd3a8...dbd
Gjest Adobyen Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 (endret) Det er dårlig gjort og ødeleggende for trivselen på forumet. Hvis man er motstander av det som ts spør om, så er det bedre å bla videre. ( jeg aner ikke noe om slikt, og vil uansett ikke blande meg, men jeg lærer mye om alt mulig ved å lese innlegg og google hvis jeg ikke forstår) Endret 4. mai 2022 av Adobyen
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Fordi det er voksne folk med erfaring på ulike ting, men moralen er altså å bare ikke bry seg. Anonymkode: 97258...7b4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 18.10): Hvis noen spør hvor man kan ta fillers, hva man gjør for å ta vare på huden sin, hvor man kan ta silikon/hvor mye, hvordan fjerne føflekker/pigmentflekker osv... så kommer det alltid sånne «du er fin nok som du er» «ikke gjør noe, gammel blir du en gang uansett» og i den retningen. Jeg blir så irritert når jeg leser det! Det er ikke det Ts spør om liksom. Er dette kommentarer som kommer fra folk som ikke har råd til å gjøre ting med seg selv, og da ikke vil at andre skal gjøre det heller? Anonymkode: 291c9...052 Hvor ofte leser man ikke om de kvinnene (og menn) som i ettertid legger seg flat og angrer på alle kosmetiske inngrep de har gjort. Inngrep som har endt fatalt, som har gjort at kroppen deres blir ødelagt for resten av livet? All denne markedsføringen fra de profesjonelle aktørene og av influensere som får betalt for å ha en positiv mening skaper ingen balanse i hva som kan bli konsekvensene. Det er forståelig, for de skal alle tjene penger. Mener du fortsatt at man bare skal sitte stilltiende og late som om disse inngrepene kun er positivt? Anonymkode: dfe8a...11d 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor ofte leser man ikke om de kvinnene (og menn) som i ettertid legger seg flat og angrer på alle kosmetiske inngrep de har gjort. Inngrep som har endt fatalt, som har gjort at kroppen deres blir ødelagt for resten av livet? All denne markedsføringen fra de profesjonelle aktørene og av influensere som får betalt for å ha en positiv mening skaper ingen balanse i hva som kan bli konsekvensene. Det er forståelig, for de skal alle tjene penger. Mener du fortsatt at man bare skal sitte stilltiende og late som om disse inngrepene kun er positivt? Anonymkode: dfe8a...11d Har ikke noe med det å gjøre. Trenger ikke dreie seg om store inngrep. Anonymkode: 291c9...052
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 det er ikke bare på det feltet. Du kan banne på at hvis du ber om et stil- eller trendråd på moteforumet, så velter det inn ti moralister som skal opplyse om at de ikke følger trender og at TS kan kle seg som hun vil. Hver gang! slår aldri feil. Anonymkode: 54558...060
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 8.04): Hvor ofte leser man ikke om de kvinnene (og menn) som i ettertid legger seg flat og angrer på alle kosmetiske inngrep de har gjort. Inngrep som har endt fatalt, som har gjort at kroppen deres blir ødelagt for resten av livet? All denne markedsføringen fra de profesjonelle aktørene og av influensere som får betalt for å ha en positiv mening skaper ingen balanse i hva som kan bli konsekvensene. Det er forståelig, for de skal alle tjene penger. Mener du fortsatt at man bare skal sitte stilltiende og late som om disse inngrepene kun er positivt? Anonymkode: dfe8a...11d Ja, ts ber ikke om din mening om dette bør gjennomføres eller ikke. Lag din egen moraliserende tråd Anonymkode: 96b59...f4f
Vinterjenta Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 2.08): Ja, dødsirriterende når folk bare blir helt ovenfra og ned og moraliserer. Anonymkode: bd3a8...dbd Rapportere eller sette på ignoreringslista 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå