AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Hei, vi har kjøpt nye møbler og bor nede ved sjøen, tidvis så blåser det litt og da holde jo disse putene på nesten fly avgårde til tross for at de er store. På de forrige møblene så var det puter vi kunne feste i stolen og sofaen, både ryggstøtten og setet men på disse nye er det ikke det og vi tenkte ikke noe på det i butikken...🤦♀️😬 Så da håper jeg noen her har funnet en god løsning på hvordan man kan feste å putene til møblene? Anonymkode: 26a6d...b36
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, vi har kjøpt nye møbler og bor nede ved sjøen, tidvis så blåser det litt og da holde jo disse putene på nesten fly avgårde til tross for at de er store. På de forrige møblene så var det puter vi kunne feste i stolen og sofaen, både ryggstøtten og setet men på disse nye er det ikke det og vi tenkte ikke noe på det i butikken...🤦♀️😬 Så da håper jeg noen her har funnet en god løsning på hvordan man kan feste å putene til møblene? Anonymkode: 26a6d...b36 sy på kantbånd eller noe og knytt dem fast? Anonymkode: 6c262...075 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Evt borrelås eller strips. Anonymkode: 25e51...dd3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Takk for svar, hadde jeg vært god på de å sy så hadde det vært en mulighet men da må jeg eventuelt dra det med til noen som kan det og det vil bli styrete. Borrelås kunne vært en ide litt usikker på hvordan jeg skulle festet det, samme med strips, er jo ingenting å feste det i og det er så mange puter... 😮 Skjønner ikke hvorfor ingen av og tenkte på dette når vi shoppet dette vi var jo en hel gjeng... 😄 Anonymkode: 26a6d...b36
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men lurer på en ting. Flyr ikke selve rottingmøblene også av gårde når det blåser? Mine gjør det, men mulig mine er unormalt lette… 🤷♀️ Anonymkode: 43e77...f4b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 10.13): Takk for svar, hadde jeg vært god på de å sy så hadde det vært en mulighet men da må jeg eventuelt dra det med til noen som kan det og det vil bli styrete. Borrelås kunne vært en ide litt usikker på hvordan jeg skulle festet det, samme med strips, er jo ingenting å feste det i og det er så mange puter... 😮 Skjønner ikke hvorfor ingen av og tenkte på dette når vi shoppet dette vi var jo en hel gjeng... 😄 Anonymkode: 26a6d...b36 Det finnes borrelås med limbånd. Om limet er sterkt nok vet jeg ikke… Men finnes sterk lim og da… Anonymkode: a1aa9...4a3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes borrelås med limbånd. Om limet er sterkt nok vet jeg ikke… Men finnes sterk lim og da… Anonymkode: a1aa9...4a3 Eller hva med å bruke sikkerhetsnål på baksiden av putene for å feste uten at det blir synlig? Anonymkode: a1aa9...4a3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 https://www.kjell.com//no/produkter/lyd-og-bilde/kabelhandtering/borrelasrem/selvklebende-borrelas-5-cm-x-100-cm-p40093?gclid=Cj0KCQjwyMiTBhDKARIsAAJ-9VuioU4Y3IzE-gMkNYtC1-7DwBGNb0-uf6tITbnP0JubWR-BBSzW5gYaAkGaEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 276cd...275 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå