burgarn Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 jeg blir gal her , går og nynner på en sang jeg ikke kan. er noe slikt som :gal av lengsel, gal av og savne deg......... muligens syk istede for gal.. vet det er lite og gå på men.
Brunhilde Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Lengsel - Bare Egil Band (så sier 15 åringen min ihvertfall...)
Gjest LoisLane Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 Takk- da klistret den seg til hjernen min også...
burgarn Skrevet 6. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2005 takk, kansje jeg får den ut når jeg hører den.
Lady Lovelylocks Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 (endret) Arne Schau Knudsen heter han som synger... Sangen heter Gal av lengsel tror jeg. Endret 6. november 2005 av The Pink
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 Lengsel - Bare Egil Band (så sier 15 åringen min ihvertfall...) ← Bare Egil Band HATER at det er satt ut rykte om at det er deres sang. De synes den er kjempedårlig. Det er, som nevnt tidligere, Arne Schau-Knudsen som synger den.
Brunhilde Skrevet 6. november 2005 #7 Skrevet 6. november 2005 (endret) Bare Egil Band HATER at det er satt ut rykte om at det er deres sang. De synes den er kjempedårlig. Det er, som nevnt tidligere, Arne Schau-Knudsen som synger den. ← Beklager om jeg tråkket deg på tærne, gjest. Det er for )&%"#&"#$% bare en &%%$#("#/ sang - ikke sant? Bare Egil Band suger uansett! Dessuten er Bare Egil Band "han" - ikke "de"! Endret 6. november 2005 av Brunhilde
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #8 Skrevet 6. november 2005 Beklager om jeg tråkket deg på tærne, gjest. Det er for )&%"#&"#$% bare en &%%$#("#/ sang - ikke sant? Bare Egil Band suger uansett! Dessuten er Bare Egil Band "han" - ikke "de"! ← Jeg mente det da ikke sånn! Jeg liker sangen, jeg. Kom bare med en korrigering. (Trodde forresten at hele bandet het Bare Egil Band, jeg. Beklager at jeg evt. tok feil!)
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #9 Skrevet 6. november 2005 Beklager om jeg tråkket deg på tærne, gjest. Det er for )&%"#&"#$% bare en &%%$#("#/ sang - ikke sant? Bare Egil Band suger uansett! Dessuten er Bare Egil Band "han" - ikke "de"! ← Har du en dårlig dag i dag eller?
Brunhilde Skrevet 6. november 2005 #10 Skrevet 6. november 2005 Jeg mente det da ikke sånn! Jeg liker sangen, jeg. Kom bare med en korrigering. (Trodde forresten at hele bandet het Bare Egil Band, jeg. Beklager at jeg evt. tok feil!) ← Var tonen i korrigerigen jeg reagerte på - du ropte (store bokstaver ) Beklager at jeg overreagerte.
Brunhilde Skrevet 6. november 2005 #11 Skrevet 6. november 2005 Har du en dårlig dag i dag eller? ← Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå