Gå til innhold

RIP Fuel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe NEGATIVT å si om dette? Noen der ute med negative erfaringer/nøytrale fra dette produktet?

Vil bare ha de negative, de positive har jeg fått servert nok av.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET ER DYRT! MYE DYRERE ENN CLA F.EKS

CLA OG DIET FUEL ER ANDRE ALTERNATIVER FRA SAMME PRODUSENTEN (TWIN LAB)

NOE AV DET SOM ER LITT KJEDELIG ER AT DU MÅ TA DISSE TIL MÅLTIDENE OPP TIL 6-7 GANGER OM DAGEN (DVS DU MÅ SPISE 6-7 GANGER OM DAGEN)

ELLERS VET IKKE VI OM NOE :D

Gjest Solfrid
Skrevet

Det øker forbrenningen noe SINNSYKT!

Går ned masse i vekt uten å måtte gjøre noe, og det er ikke så dyrt.

Hvis du trener i tillegg får du raskt muskler og du har enorm energi underveis.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor får man tak i dette da?

Og hva koster det?

Trenger mer energi og forbrenning :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan ikke noen fortelle oss hvor vi får tak i dette da?

Please :D

Og hvilket stoff er det enkli?

zadine

Skrevet

Det jeg har hoert om RIP fuel er at de inneholder Mahuang som er et annet navn for efedrin.

Efedrin kan gi ulike problemer, slik som feks forstyrre hjerterytmen.

Ikke alle reagerer likt paa det, men det er en risiko ved og ta det.

Skrevet

Selges stoff med efedrin fritt i Norge?

Skrevet

Tusenfryd:

Det kan jeg da aldri innbille meg at det gjoer. Saa vidt jeg vet, saa er efedrin forbudt i Norge, men lovlig innad i EU.

Saa hvis RIP fuel selges fritt i Norge saa er det noedt til og vaere en efedrin fri versjon.

Skrevet

Det var det jeg trodde jeg også, Lana Lang, derfor ble jeg så overrasket.

Takk for svar.

Skrevet

Ripped Fuel får du kjøpt i Sverige. RF inneholder efedra som er den naturlige versjoen av efedrin. Efedrin er et legemiddel og du trenger med andre ord resept for å få tak i dette. Efedrin er altså IKKE IKKE IKKE ulovlig, det er bare reseptbelagt. Du får kjøpt det fritt i syden og i Thailand. :briller:

Skrevet

Det heter Ripped Fuel, og ja det inneholder efedrin.

Ingen som har noen erfaringer med dette?

Noen som har mer info om hva det kan gjøre med hjertet da? Og i hvilke mengder det er skadelig?

Gjest Anonymous
Skrevet

Følg anvisningen på pakka så går det nok bra!

Skrevet

Mona: Sjekk foelgende linker.

http://www.medhelp.org/forums/cardio/archi...hive/14145.html

http://www.deca-sustanon.com/ephedrine.htm

Efedrin paavirker skjoldbrusk kjertelen som er med paa og bestemme hvor kjapt man forbrenner energi.

Ved aa paavirke dens naturlige virksomhet, kan man forstyrre balansen og risikere og maatte gaa paa medisiner for og holde den noen lunde i gang igjen.

Efedrin virker ogsaa paa hjertet og det er mange hjerte lidelser som har blitt utloest av og bruke efedrin.

Javisst virker det, men ikke i det lange loep. Er noen ekstra kilo verdt og risikere helsa si for?

Er klar over at mange har opplevd positive ting ved aa bruke det, men man vet aldri hva man utsetter kroppen sin for naar man tar slike ting. Ofte gaar det bra, like ofte gaar det ikke bra. Det er risikoen man tar.

• 5 år senere...
Skrevet

Rip fuel blir brukt av de amerikanse styrker for å holde seg våken. Stoffet er på mange måter en light kokain og bør ikke brukes "lett".

Skrevet

ville ikke kastet i meg mengder med efedrin uten å snakke med lege først.

"Den vitenskapelige dokumentasjonen av den slankende effekten av efedrin er mangelfull. Studier viser at efedrin alene uten fysisk aktivitet gir liten slankende effekt sammenlignet med fysisk aktivitet og sunt kosthold. Årsaken til at noen går ned i vekt er i hovedsak reduksjon av tretthets- og smertefølelse. Dette fører til at man orker å trene mer og trenger mindre søvn. Den eventuelle vektreduksjonen skyldes altså i hovedsak økt aktivitetsnivå. Når brukere slutter med efedrin vil vektreduksjonen opphøre, og mange opplever å gå tilbake til opprinnelig vektnivå. Efedrinpreparater bør ikke brukes som slankemiddel på grunn av risikoen for alvorlige bivirkninger.

Efedrin står på dopinglista, er forbudt å bruke i idrettssammenheng, og vil medføre utestengelse fra idretten på linje med andre forbudte stoffer. Efedrin påvirker sentralnervesystemet og blir ofte omtalt som et "amfetamin-light"-stoff. Preparatet har blant annet blitt brukt i kampsport for å oppnå økt reaksjons- og konsentrasjonsevnet. Efedrin brukes også for å orke mer på trening, føle seg piggere.

http://www.antidoping.no/t2.asp?p=68471

Efedrin kan gi bivirkninger

- Langvarig bruk av efedrin kan påvirke hjerte- og karsystemet og gi potensielt alvorlige bivirkninger som høyt blodtrykk og hjerterytmeforstyrrelser. For noen kan dette være farlig.

- Allerede etter kort tids bruk og små doser, kan hodepine, svimmelhet og skjelvinger være vanlige bivirkninger.

- Menn kan få vannlatings- og potensproblemer.

- Efedrin er et sentralstimulerende middel som setter hele kroppen i "høygir", og brukeren kan oppleve uro, rastløshet og søvnvansker.

- Efedring kan gi treg mage og luftproblemer.

Skrevet

En bekjent av meg fikk hjerteproblemer pga av effedrinnbruk. Han brukte det for å gå ned i vekt... 25 år gammel... :haar:

Skrevet

Viss ein ikkje tek det så alvarleg at det er på dopinglista så er jo amfetamin det verkeleg gode gamle trikset for å kvitte seg med kroppsvekt.

Skrevet

Efedrin gjør deg høy, og du må bruke "downers" på kvelden for å sove. Anbefalles ikke.

• 1 år senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Brukte ripped fuel uten efedrin i flere år kombinert med trening og kosthold for å komme i form og gå ned i vekt. Jeg opplevde en markert vektnedgang (25-30 kg på 3 mnd), var mer opplagt og at et ganske forhøyet blodtrykk gikk så mye ned at det overrasket legene. HAdde ingen problemer med nattesøvn eller annet som ble nevnt her og droppet alle uvaner som middagskvil etc

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...