AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg bor Osloområdet og priser for tannbleking varierer fra ca kr.2500-4500 over- og underkjeve, noe som er en stor differanse. Er det kvaliteten på blekemiddelet som avgjør pris eller er det i hovedsak forundersøkelse av tennene, produksjon av skinne, etc. Anonymkode: e0d7b...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bor Osloområdet og priser for tannbleking varierer fra ca kr.2500-4500 over- og underkjeve, noe som er en stor differanse. Er det kvaliteten på blekemiddelet som avgjør pris eller er det i hovedsak forundersøkelse av tennene, produksjon av skinne, etc. Anonymkode: e0d7b...415 Nei, de bruker samme blekemiddel, er ikke så mange som er godkjente. Anonymkode: d2dc1...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg brukte ikke skinne til bleking av mine tenner. Det skjedde hos tannlegen, på kontoret, og jeg satt med et blått lys på tennene en ganske god stund. Smurte noe på dem også, så vidt jeg husker. De var hvite og fine da jeg gikk derfra. Ingen skinne og blekemiddel om natta over flere dager med den metoden. Gjort ferdig på en tannlegetime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg veit jo ikke, men tror det er fordi noen bare tar seg bedre betalt for samme jobben. Men hvorfor vil du ha hjemmebleking? Tror det blir billigere å ta hele greia hos tannlegen. Anonymkode: d8cdb...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg veit jo ikke, men tror det er fordi noen bare tar seg bedre betalt for samme jobben. Men hvorfor vil du ha hjemmebleking? Tror det blir billigere å ta hele greia hos tannlegen. Anonymkode: d8cdb...dfb Hvis jeg ikke husker feil, så har jeg hørt at resultatet av hjemmeblekning gir et mer varig resultat. Tror også de fleste tannleger heller tilbyr det? Anonymkode: e0d7b...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, de bruker samme blekemiddel, er ikke så mange som er godkjente. Anonymkode: d2dc1...eb5 Tusen takk for svar! Anonymkode: e0d7b...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis jeg ikke husker feil, så har jeg hørt at resultatet av hjemmeblekning gir et mer varig resultat. Tror også de fleste tannleger heller tilbyr det? Anonymkode: e0d7b...415 Det visste jeg ikke! Turde ikke prøve hjemmebleking 😄 Men ja, jeg fikk et godt resultat men ikke en stor orandring så kanskje du har rett 😊 Anonymkode: d8cdb...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå