AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Helt siden mars i fjor har jeg vært skikkelig forelska i en gutt. Men i november ble vi enige i og bare venner, da han ikke hadde de rette følelsene for at det skulle bli noe mer. Men hver gang jeg møter på han ender vi alltid opp med og ha sex. Og han hadde tilome sex med meg når han dreiv av med en annen jente. Jeg sletter han fra snap men han legger meg til. Og i går sendte han meg melding «pule». Jeg vet at det eneste han vil er sex og at han kun bruker meg til det. Men er det fortsatt litt følelser fra han sin side og hvorfor gjør han det med meg? Trenger tips til og klare og legge han fra meg! Anonymkode: 7ca1f...9af
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helt siden mars i fjor har jeg vært skikkelig forelska i en gutt. Men i november ble vi enige i og bare venner, da han ikke hadde de rette følelsene for at det skulle bli noe mer. Men hver gang jeg møter på han ender vi alltid opp med og ha sex. Og han hadde tilome sex med meg når han dreiv av med en annen jente. Jeg sletter han fra snap men han legger meg til. Og i går sendte han meg melding «pule». Jeg vet at det eneste han vil er sex og at han kun bruker meg til det. Men er det fortsatt litt følelser fra han sin side og hvorfor gjør han det med meg? Trenger tips til og klare og legge han fra meg! Anonymkode: 7ca1f...9af Han sier jeg også er kjempe fin og sexy hver gang vi er sammen. Og at jeg teaser han skikkelig Anonymkode: 7ca1f...9af
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Han gjør det forbi du lar han. Sett foten ned; enten er det et forhold eller så er det ikke mer sex. Det er ikke lett, vært der selv før. Men du fortjener bedre enn å være et nødligg. Anonymkode: c48c8...dc8 3 1
Karma91 Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Ta frem et gammelt ordspill kansje? Får å komme over noen må du komme under noen andre 🤣😅 Neida, bare dropp han å kutt kontakt. Dette bare sårer deg i lengden å du kan ikke skylde på andre en deg selv heller som lar det pågå. Etterhvert er han glemt i et hav av andre kjekke attraktive mannfolk 👍
Anonymbrukersåklar Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Slett han allestand og blokker nr hans på telefon.. Bruker du treffe på han andre plasser som butikken, då bytter du butikk. Slett og kaste alt som påminner deg om han. Ting føles bedre etterhvert♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 Han vil kun ha sex med deg, ingen andre følelser enn kåthet og du er tilgjengelig. Slutt å ha kontakt med han. Sier du nei takk til sex gjentatte ganger, så stopper han også med å ta kontakt. Så er det bare å føle seg gjennom en evt kjærlighetssorg. Ta tiden til hjelp. Begynne å date andre når du er klar. Anonymkode: 3fe7d...e73 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 Jeg vet at ingen av oss har følelser og at vi har lagt det fra oss. Jeg ligger jo med andre og det gjør han også. Men sikker på at han ikke føler noe? Hva tenker han om meg Anonymkode: 7ca1f...9af
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva tenker han om meg Lettvint ligg. Anonymkode: c48c8...dc8 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Skrevet 1. mai 2022 Hvis en mann hadde skrevet en melding til meg hvor det sto" pule ", hadde jeg kuttet kontakten tvert. Maken til respektløs og ufin måte å henvende seg til en dame på, uansett hvilket forhold man har. Sier litt om hvordan han verdsetter deg og det er ikke høyt. Ikke synk så lavt at du gir deg hen til dette , det finnes da bedre mannfolk der ute. Anonymkode: 7529f...1a1 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #10 Skrevet 1. mai 2022 Men vi er litt sånn begge to, vi er unge og vil ikke ha noe forhold. Vi bruker hverandre litt for sex og ingen følelser. Vi ligger også med andre ellers. Er bare at jeg føler meg «tom» etter jeg har vært med han. Jeg vet jeg må slutte. Har slettet han fra alle sosiale medier, men det funker ikke uansett. Fordi jeg møter han på byen. Er bare at jeg fortalte han at jeg begynte og bli interessert i en fyr og han sa han hadde vært på en date med en jente han var veldig betatt av. Men han velger og ligge med meg. Er det kun pga et ligg? Fordi han har jo sagt veldig mye fine ting om meg Anonymkode: 7ca1f...9af
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Skrevet 1. mai 2022 Ikke la deg bruke bare fordi han sier det du vil høre.... Anonymkode: 0434c...983
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #12 Skrevet 1. mai 2022 Jeg ER så lei av denne typen tråder «hvorfor gjør han ditt, hvorfor gjør han datt» «det må jo bety at han har følelser». Det eneste spørsmålet du bør stille deg er hvorfor DU gidder dette trash-opplegget. Er du så desperat? Anonymkode: 5bfe6...ccc 4 1
Thanos Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 (endret) Dette er så erketypisk norsk feminist tankegang. Når ordet "pule" umiddelbart blir synonymt med å bli utnyttet! Ta dere sammen!! Offermentaliteten er til å få brekninger av! Han utnytter selvfølgelig og det stakkars forsvarsløse kvinnemennesket blir utnyttet 🙄 Hva med at begge er 50/50 i dette? De velger å ligge sammen! De får begge nytelse av situasjonen, men hun vil ha mer. Det er helt fair det, men det er også helt fair at han bare vil ha det uformelt. Han spør om hun vil pule. Hva vil hun? Er det for tungt å "bare pule" for henne når følsene er der? Ja da kan hun høfflig legge dette frem for fyren, så vil han sikkert respektere det. Move on! Så enkelt er det. Dette er valg ts må ta. Og om hun lytter til sine egne behov burde den avgjørelsen bli enkel å ta. Endret 1. mai 2022 av Thanos
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Trenger tips til og klare og legge han fra meg! Anonymkode: 7ca1f...9af Saml benene. Kutt kontakten. Anonymkode: bb663...b82 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 Det er såpass enkelt at hadde han hatt følelser for deg og ønsket noe mer så hadde du visst det. Det du vet er at han ønsker å pule og at han syns du er sexy. Men han ønsker ikke et forhold til deg. Altså han synes du er bra nok til å ligge med, men ikke til å bygge en fremtid med. Anonymkode: f24dc...bfa
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Helt siden mars i fjor har jeg vært skikkelig forelska i en gutt. Men i november ble vi enige i og bare venner, da han ikke hadde de rette følelsene for at det skulle bli noe mer. Men hver gang jeg møter på han ender vi alltid opp med og ha sex. Og han hadde tilome sex med meg når han dreiv av med en annen jente. Jeg sletter han fra snap men han legger meg til. Og i går sendte han meg melding «pule». Jeg vet at det eneste han vil er sex og at han kun bruker meg til det. Men er det fortsatt litt følelser fra han sin side og hvorfor gjør han det med meg? Trenger tips til og klare og legge han fra meg! Anonymkode: 7ca1f...9af Det er nok ingen kjærestefølelser for deg så ikke ha noen forhåpninger om annet enn sex. Er det god sex og du trives i hans selskap og håndterer at det bare er et "venner med fordeler" vennskap så er det vel ingenting i veien for å fortsette med det. Er det slik at du ikke håndterer at det ikke blir noe mer ut av det så får du kvinne deg opp og kutte ned å ligge med han. Han har vært ærlig med deg, så det skal han ha for. Anonymkode: 590db...e6e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå