AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Jeg har funnet noen stay-ups på lindex, 15 den med semishine, naturlig i fargen, som jeg bruker særlig vår og høst, men etter å ha lest diverse artikler og blogger, føler jeg det liksom er småforbudt .... Anonymkode: 4f051...38a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Det er bare tull. Det får beina til å se helt fantastiske ut. Jevner ut arr og missfargninger. Alle bein ser finere ut i en hudfarget strømpebukse. Anonymkode: 8e5c2...627 1
Gjest StellaNova Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har funnet noen stay-ups på lindex, 15 den med semishine, naturlig i fargen, som jeg bruker særlig vår og høst, men etter å ha lest diverse artikler og blogger, føler jeg det liksom er småforbudt .... Anonymkode: 4f051...38a Hvorfor føler du det? Fordi nude er ut eller noe? Håper ikke det! Jeg føler meg litt "ekstra" når jeg bruker de da, må innrømme det, men ingen ser de likevel, for alt de veit har jeg på strømpebukse, om det er det du mener med småforbudt 😊 Praktisk da, du kan bytte ut en dersom den får hull lett. Ha en ekstra strømpe i veska 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå