AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Hei. Vil gjerne ha meg frabedt fordommer og dårlige holdninger som det ofte florerer av på nettet. Jeg har altså fått meg dame fra Thailand, og ikke en prostituert, men allikevel fattig ift norsk standard. Vi har bare med sammen i ei uke, allikevel er det alltid meg som betaler absolutt alt. Hun jobber i et lavtlønnsyrke til ca 50k i året, så det er ikke fordi hun svømmer i penger og jeg bor hos henne, da det var her vi traff hverandre. Jeg tjener 880.000 kr i Norge og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så skeptisk til å betale alt, hele tiden…. Kjenner at jeg blir lei av det. Selvom alt er billigere her er det ikke gratis å gå ut å spise på fine restauranter hver dag og jeg ser på kontoen min at jeg bruker 5-700kr på mat hver dag. Det er ofte hun som «anbefaler» restauranter og jeg som betaler. Ofte pleier hun bare å bestille ganske lite mat, men spiser bare av min mat når den kommer. I dag var første gang jeg ble lei, og sa at vi ikke går ut å spiser idag, at vi kan ta noe fra 7-eleven, da ble hun med en gang gretten, og satt på mobilen sin hele tiden, snakket om at hun er sulten, og bestilte noe take-away som hun måtte steke selv, og snakket om at det vil stinke i flere dager i rommet hennes. tonen min er når hun blir avvist på å få dyr mat er alltid høflig, og jeg føler selv jeg er flink til å avvise når det blir for mye, men irriterer meg mer og mer over hvorfor jeg absolutt skal betale alt hele tiden. Anonymkode: dd2ad...fe1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Er du mye eldre enn henne? Om det er tilfellet kanskje hun føler at hun betaler nok med å være veldig mye yndre enn deg? At du da skal føle deg heldig. Så skal du vise din takknemlighet ovenfor henne med å stå for alt det økonomiske? Anonymkode: 53a15...820
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du mye eldre enn henne? Om det er tilfellet kanskje hun føler at hun betaler nok med å være veldig mye yndre enn deg? At du da skal føle deg heldig. Så skal du vise din takknemlighet ovenfor henne med å stå for alt det økonomiske? Anonymkode: 53a15...820 Jeg er 26, og hun 25. så nei Anonymkode: dd2ad...fe1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Du tjener 16 ganger så mye som henne. Og hvem betaler boligen? Anonymkode: efe13...485 15
BobbySocks Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Ehh.. det ligger i konseptet Thai-kone. Du betaler. Hvorfor ellers skulle hun orke deg? 19 1 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 Så kjedelig og dårlig forsøk på å T R O L L E Anonymkode: 7df07...3c9 16
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Skrevet 1. mai 2022 Er hun god i senga da? Anonymkode: e7811...1c4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du tjener 16 ganger så mye som henne. Og hvem betaler boligen? Anonymkode: efe13...485 Hun betaler sim egen leie, men den er uendret om jeg er der eller ikke. Og nei, ikke noe trolling her. Anonymkode: dd2ad...fe1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Skrevet 1. mai 2022 Hvordan i huleste klarer du å bruke 500-700 om dagen på mat? I THAILAND ?!?! Anonymkode: 83859...f99 21
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #12 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun betaler sim egen leie, men den er uendret om jeg er der eller ikke. Og nei, ikke noe trolling her. Anonymkode: dd2ad...fe1 Har du egen bolig da? Anonymkode: 92858...62d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan i huleste klarer du å bruke 500-700 om dagen på mat? I THAILAND ?!?! Anonymkode: 83859...f99 Vet ikke, men når vi er to, og spiser ute på fine restauranter 2x daglig, og drikker vin til maten, er det ikke langt unna den prisen. Anonymkode: dd2ad...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du egen bolig da? Anonymkode: 92858...62d I Oslo ja, ikke i Thailand. Anonymkode: dd2ad...fe1 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #15 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 26, og hun 25. så nei Anonymkode: dd2ad...fe1 Det er greit at du betaler mest siden du har så høy lønn i forhold til henne syns jeg. Men at hun skal bli sur fordi du ikke vil betale for restauratbesøk høres rart ut. Har hun venninner som er sammen med gamle vestlige menn? Kanskje venninnene alltid blir spandert på, så hun forventer det samme? Som noen over her nevner; betaler du halvparten av utgiftene til hjemmet siden dere bor hos henne? Hvis ikke, så har du en gylden muliget til å få igang en samtale med henne nå hvor du sier at du ønsker at dere skal bli mer økonomisk likestilte og vil gjerne da betale halvparten. Kanskje ting endrer seg da. Anonymkode: 53a15...820 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #16 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan i huleste klarer du å bruke 500-700 om dagen på mat? I THAILAND ?!?! Anonymkode: 83859...f99 Det er da null problem. Det er minst 20 år siden Thailand var så veldig billig. Det koster fort 200 per person for et godt måltid på en ok restaurant. Lunch + middag ute for to personer, null problem å bruke 5-700 per dag ute. Null problem om vi snakker kun middag heller. Anonymkode: d8b19...1f5
Kenelz Skrevet 1. mai 2022 #17 Skrevet 1. mai 2022 Det har mer å si om kulturen: Menn tjener penger + betaler og kvinnene rydder hjemmet + tar av seg barn. Det er noe som du må akseptere eller så må hun tilvennes til norsk kultur. En annen løsning blir vel å avslutte forholdet og du finner en som har de samme verdiene som deg. 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #18 Skrevet 1. mai 2022 Typisk fattig potetbonde fra Stryn... som tjener fett . Æsj. ! Uten dame. Historien din henger ikke på greip på noen måte . Hverken ifht hennes inntekt / arbeid- og forbruk eller tidslinjen og UDI. Fikk du fyken av en asiatisk kvinne eller håpløst forelsket i en sådann? Stakkars deg. Asiatiske er rivjern hva jobb gjelder,på borte og hjemmebane. Tror deg ikke,et sekund. Dette virker kun som et incelinnlegg med rasistiske undertoner ! Anonymkode: 43e70...f24 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #19 Skrevet 1. mai 2022 Da må du jo bare sette ned foten og si til henne at det ikke eraktuelt å spise ute hver dag. Tror igrunnen dette er BS, men om ikke så er du veldig tafatt. Anonymkode: 2c7ab...58d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #20 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan i huleste klarer du å bruke 500-700 om dagen på mat? I THAILAND ?!?! Anonymkode: 83859...f99 Ja det er sinnsykt. Du kan feks barfine en dame der for 500 baht. Og du bruker 2500 baht per dag??? Anonymkode: e7811...1c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå