Gå til innhold

Seier du femkronarar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.nrk.no/vestland/her-kan-du-berre-ga-pa-do-om-du-har-ein-femkronar-1.15941863

Du som skriver nynorsk, bruker du femkrone, femkroning eller femkronar? Ingen har femkronarar, sier jenta i saken, mens gutten sier femkroningar. Så hvordan er det med deg?

Hev du femkroningar eller femkronarar? Eller berre visakort?

Anonymkode: 73027...c3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pokemonlegenden ❤️

Anonymkode: 2e743...8e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg skriv nynorsk skriv eg femkroning (fleirtal: femkroningar, femkroningane), men femkrone (fleirtal femkronar/femkroner, femkronane/femkronene) er og lovleg. 

Eg skriv dialektnær nynorsk, og på mi dialekt seier vi femkroning, ikkje femkrone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt utover det du spør om, men jeg fortalte folk at en tier var tiur på nynorsk, jeg snakker ikke nynorsk men hadde det på skolen og jeg snakker litt dialekt. Overaskende så trodde de fleste det.

Mener det blir femkroning.

Anonymkode: 16727...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fylte for en femmer i forgårs! 

Anonymkode: dff39...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

To fæmkroninga = ein tier ;) Trøndelag 

Anonymkode: 27af8...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart plutseleg usikker på om eg nokon gong har skrive dette ordet, faktisk. Og eg er godt voksen. Eg trur eg ville ha skrive femkroningar, eller femmerar.

Muntleg seier eg nok litt diverse, både femmerar, femkroningar, femkrone, femkronersmynt og femkronerar.

Ikkje overraska over at folk trur på at ein tiar heiter tiur på nynorsk. Enkelte har forstemmande dårlege norsk-kunnskapar, og kanskje litt lite livserfaring. Det er vel dei same som trur at "kvisleis" er eit ord.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hedda-78 said:

Ikkje overraska over at folk trur på at ein tiar heiter tiur på nynorsk. Enkelte har forstemmande dårlege norsk-kunnskapar, og kanskje litt lite livserfaring. Det er vel dei same som trur at "kvisleis" er eit ord.

Må gi litt slack (eller slækk?) til de som er vokst opp med Sylfest Strutle på kassett. ;) 

Anonymkode: 73027...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...