Gå til innhold

Designklassikere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den klassiske trioen: 7eren stoler, Superellipse spisebord med PH5lamper over :fnise:

Anonymkode: 58942...0c4

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 17.05):

Har en del designklassikere, mest dansk: ph lamper, VP Globe, flos snoopy, diverse stoler av børge Mogensen. Osv. drømmestolen er den spanske stol i spisestol versjon. Men koster typ 25 000kr pr stk, så skjer nok aldri! 😅

Anonymkode: 34d03...80e

Jeg prøvesatt den spanske stol som spisestol og tror det er den beste jeg har sittet i noen gang. Jeg tar gjerne én sånn, men det kommer langt ned på prioriteringslista pga prisen.

Jeg har Flowerpot VP9 bordlampe. Vet ikke om den kommer under klassiker, men er veldig fornøy. 

Vurderte y-stoler, men de ville ta for stor plass rundt bordet. 

Endret av Serafina.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pH-lampe, noen Flowerpot, et par lamper fra Umage og By Rydéns (vet ikke om de kan kalles klassikere enda, men de kostet en del). Mitt neste kjøp er Flos 265.

Har hatt teakskjenk fra Gustav Bahus, Bellis fra Torbjørn Afdal. kjøpte de før teak ble populært og solgte mens det var på topp, så det var god butikk. Har også hatt spisestoler fra Eames, som var helt jævlige å sitte i😂 Og en vintage lenestol fra Ikea, som dessverre ikke passet i nytt hus.

Anonymkode: 72ca4...80f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...