AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Jeg dater. Ikke ofte jeg treffer noen nye å date, men hver gang jeg gjør det så har vi god tone, har det kjempefint sammen, møtes mange ganger over noen måneder. Daten snakker om oss hva vi skal gjøre sammen fremover osv, så ikke noe varsel på at han skal droppe meg. Likevel skjer det gang på gang at fyren plutselig ikke tar kontakt mer. Sikkert funnet seg noen andre. Lurer på hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje. Er en oppegående normal og hyggelig person med normalt utseende. Skjønner ikke hva jeg gjør galt alltid... Anonymkode: 2e144...989
anonymbruker2312 Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Hva er det du gjør da? Viser du null interesse, eller viser du mye interesse? Tar du ofte kontakt, eller venter du på at han skal ta kontakt? 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Hmm, det er underlig. Dater du aldri noen der det er du som trekker deg? Om det er tilfelle, kanskje du går etter feil menn. Teit å si, men kanskje du sikter for høyt? Anonymkode: 928ab...f59
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg dater. Ikke ofte jeg treffer noen nye å date, men hver gang jeg gjør det så har vi god tone, har det kjempefint sammen, møtes mange ganger over noen måneder. Daten snakker om oss hva vi skal gjøre sammen fremover osv, så ikke noe varsel på at han skal droppe meg. Likevel skjer det gang på gang at fyren plutselig ikke tar kontakt mer. Sikkert funnet seg noen andre. Lurer på hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje. Er en oppegående normal og hyggelig person med normalt utseende. Skjønner ikke hva jeg gjør galt alltid... Anonymkode: 2e144...989 Det er veldig typisk at de fleste gir seg når det går fra morsom dating til seriøst. Dette skjer typisk iløpet av noen måneder, eller 4-5 date. Da må en ta stilling til om dette er noe å satse på, eller lete videre. De har det gøy med deg, dere har en god tone. Men det er et eller annet som gjør at de ikke investerer over tid og ser på deg som et seriøst prospekt. Hva det kan være, vet jeg ikke. Men veldig mange menn kategoriserer kvinner i to grupper. De som det er gøy og lett å være med, men som de ikke vil ta med hjem og introdusere til mamma, pappa, eller ha barn med. Og de som er seriøse prospekter. De fleste kvinner i dating havnet i den første kategorien. Det er enkelt for kvinner å få sex, men vanskelig for forhold. Det er vel omtrent like vanskelig for en mann å få en stabil datingrelasjon via tinder, som det er som en kvinne å få et forhold. Ulike utfordringer. Anonymkode: 6e0ea...438 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Du går åpenbart etter feil menn. Gi de snille og lojale gutta en sjans, så skal du se at det ordner seg! Anonymkode: 21b81...217 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du går åpenbart etter feil menn. Gi de snille og lojale gutta en sjans, så skal du se at det ordner seg! Anonymkode: 21b81...217 Toskete forslag. Snill bør alle være, og lojalitet aner du ikke noe om før den har vært satt på prøve. Ingen kan sile ut slike kandidater, i hvertfall ikke uten å intervjue ekser, venner, kolleger etc. Anonymkode: 1654b...638 5
Eloise12345 Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg dater. Ikke ofte jeg treffer noen nye å date, men hver gang jeg gjør det så har vi god tone, har det kjempefint sammen, møtes mange ganger over noen måneder. Daten snakker om oss hva vi skal gjøre sammen fremover osv, så ikke noe varsel på at han skal droppe meg. Likevel skjer det gang på gang at fyren plutselig ikke tar kontakt mer. Sikkert funnet seg noen andre. Lurer på hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje. Er en oppegående normal og hyggelig person med normalt utseende. Skjønner ikke hva jeg gjør galt alltid... Anonymkode: 2e144...989 Du treffer nok feile typen menn. Det tror jeg. Sier jo noe om dem som bare dropper å ta kontakt å forklare med tanke på at dere har blitt kjent. Det er ikke lett å sile. Men det gjelder å være forsiktig, og ikke ha forhåpninger. Bli godt kjent. Dersom vedkommende viser seg for å bare forsvinne uten et ord så er han ikke verdt en eneste tanke. Endret 1. mai 2022 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Menn vil ikke ha seriøse forhold lengre. Anonymkode: 947e0...81b De som ikke vil ha det har nok en meget god grunn. Dårlige erfaringer med seriøse forhold tidligere med damer er en av de. Og de som er i den posisjonen hvor de kan få seg noe uten å forplikte seg. Hvorfor kjøpe kua når du kan få melka gratis? Anonymkode: 6e0ea...438
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er veldig typisk at de fleste gir seg når det går fra morsom dating til seriøst. Dette skjer typisk iløpet av noen måneder, eller 4-5 date. Da må en ta stilling til om dette er noe å satse på, eller lete videre. De har det gøy med deg, dere har en god tone. Men det er et eller annet som gjør at de ikke investerer over tid og ser på deg som et seriøst prospekt. Hva det kan være, vet jeg ikke. Men veldig mange menn kategoriserer kvinner i to grupper. De som det er gøy og lett å være med, men som de ikke vil ta med hjem og introdusere til mamma, pappa, eller ha barn med. Og de som er seriøse prospekter. De fleste kvinner i dating havnet i den første kategorien. Det er enkelt for kvinner å få sex, men vanskelig for forhold. Det er vel omtrent like vanskelig for en mann å få en stabil datingrelasjon via tinder, som det er som en kvinne å få et forhold. Ulike utfordringer. Anonymkode: 6e0ea...438 Men hvorfor er det da både kvinner og menn i alle mulige utseende-kategorier som er i forhold eller er gift? Ja, hvordan er dette mulig? Anonymkode: fe1af...e22 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #10 Skrevet 1. mai 2022 Du får begynne å date menn, ikke gutter. Gutta stikker som regel. Anonymkode: 308dd...f3f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor er det da både kvinner og menn i alle mulige utseende-kategorier som er i forhold eller er gift? Ja, hvordan er dette mulig? Anonymkode: fe1af...e22 Nå er vel ikke alt basert på tinder. Folk finner hverandre heldigvis på andre måter og slik har det vært i alle tider. Folk har også selvfølgelig ulike preferanser. Nå skrev jeg generelt om moderne dating via apper anno 2022. Anonymkode: 6e0ea...438
Scorpio Skrevet 1. mai 2022 #12 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Men hvorfor er det da både kvinner og menn i alle mulige utseende-kategorier som er i forhold eller er gift? Ja, hvordan er dette mulig? Anonymkode: fe1af...e22 Fordi det ikke handler om utseendet. Er ikke det den opplagte konklusjonen basert på din riktige observasjon? Jeg skjønner ikke hvorfor i all verden du lurer på hvordan det er mulig. Personen du svarte skrev heller ingenting som skulle antyde at alt handler om utseendet. Så hvor kommer den oppfatningen fra?
Scorpio Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg dater. Ikke ofte jeg treffer noen nye å date, men hver gang jeg gjør det så har vi god tone, har det kjempefint sammen, møtes mange ganger over noen måneder. Daten snakker om oss hva vi skal gjøre sammen fremover osv, så ikke noe varsel på at han skal droppe meg. Likevel skjer det gang på gang at fyren plutselig ikke tar kontakt mer. Sikkert funnet seg noen andre. Lurer på hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje. Er en oppegående normal og hyggelig person med normalt utseende. Skjønner ikke hva jeg gjør galt alltid... Anonymkode: 2e144...989 Det er altfor lite informasjon i dette innlegget til å bedømme hva som gjør at mennene ikke vurderer deg som kjærestemateriale, men det er nok til å si at det er dette som skjer. Alle er vel hyggelige når de er på date, og normale er jo de fleste, så det du skriver forteller egentlig ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn vil ikke ha seriøse forhold lengre. Anonymkode: 947e0...81b Ehh, jo det vil vi. Iallefall eg. Anonymkode: 8f6a9...e99
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg dater. Ikke ofte jeg treffer noen nye å date, men hver gang jeg gjør det så har vi god tone, har det kjempefint sammen, møtes mange ganger over noen måneder. Daten snakker om oss hva vi skal gjøre sammen fremover osv, så ikke noe varsel på at han skal droppe meg. Likevel skjer det gang på gang at fyren plutselig ikke tar kontakt mer. Sikkert funnet seg noen andre. Lurer på hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje. Er en oppegående normal og hyggelig person med normalt utseende. Skjønner ikke hva jeg gjør galt alltid... Anonymkode: 2e144...989 Virker som du oppfører deg som om det er et platonisk vennskap. Anonymkode: 2b9d0...e1d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Virker som du oppfører deg som om det er et platonisk vennskap. Anonymkode: 2b9d0...e1d Hvorfor det? Anonymkode: 2e144...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå