Gå til innhold

Hvor mange gjester har du hatt hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er rekorden din? På hvor mange kvm? Kom til å tenke på det da jeg så en rekkehusnabo fylle opp hver cm av hagen sin med gjester, de sto så tett at det knapt var luft mellom. Det må ha vært minst like tett da de beveget seg inn, i hvert fall hvis alle oppholdt seg der stue og spisestue er. Ellers må de ha tatt soverom, bad og kjøkken i bruk. Det kan ikke ha vært sitteplasser til alle. Min rekord hjemme var 10 stk på ca 30 kvm, syntes det ble trangt nok 😅

Anonymkode: f2a79...9b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi var 16. Bodde på 40 kvadrat, men brukte ikke soverommet (ca. 15 kvadrat), og noe var jo bad og gang også. 

Anonymkode: f0dbb...ba6

AnonymBruker
Skrevet

20 stk er vel maks, standard bursdagsfeiring her. Har 150kvm, men rekkehus med tre små etasjer. De voksne holdt seg i hovedetasjen, ungene var i kjellerstua eller lekerommet :) 

Anonymkode: f2baf...300

Skrevet

30? 35? På enebolig. 10 er en vanlig fredag her. Eller kanskje hverdag og.

AnonymBruker
Skrevet

25-30. vi har en stue på over 40 kvm så det gikk fint 

Anonymkode: f3dcf...738

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke så relevant, men jeg bor på 35 kvm og har aldri hatt mer enn to gjester her. Foretrekker å gå ut av boligen hvis jeg vil være sosial.

Anonymkode: 1bfca...5c2

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sikkert ikke så relevant, men jeg bor på 35 kvm og har aldri hatt mer enn to gjester her. Foretrekker å gå ut av boligen hvis jeg vil være sosial.

Anonymkode: 1bfca...5c2

Naboene dine er nok glade for det. :) Her høres det ut som naboen har 100 stk pluss på besøk, til tider. Med fullt discotrøkk til langt på natt.

AnonymBruker
Skrevet

26. Pizza. 

Anonymkode: cb5e2...08d

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva er rekorden din? På hvor mange kvm? Kom til å tenke på det da jeg så en rekkehusnabo fylle opp hver cm av hagen sin med gjester, de sto så tett at det knapt var luft mellom. Det må ha vært minst like tett da de beveget seg inn, i hvert fall hvis alle oppholdt seg der stue og spisestue er. Ellers må de ha tatt soverom, bad og kjøkken i bruk. Det kan ikke ha vært sitteplasser til alle. Min rekord hjemme var 10 stk på ca 30 kvm, syntes det ble trangt nok 😅

Rekorden i forhold til størrelsen er 24 personer på 17. mai frokost. Leiligheten var 50kvm.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt langbord med 26 stk til middag på 70 kvm. Det var litt trangt men veldig gøy! Er det fest uten bordplassering så får man jo plass til veldig mange om man vil det😊

Den trangeste festen jeg har vært på var vel ca 30 stk på 25kvm, gøy det også. 

Anonymkode: 09714...803

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bodde på 40kvm med eksen, og vi var bare 4 stk totalt på det meste. Vi hadde sjeldent besøk da, kan telle på en hånd hvor mange ganger vi hadde besøk på 5 år. 

Anonymkode: eb04e...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vel 40 stk en gang. Stue/oppholdsrom er vel 45kvm, og terrasse på rundt 60 kvm. Så det var greit med plass

Anonymkode: d9066...584

Skrevet

Her jeg bor nå, 6 stk, der jeg vokste opp hadde vi ofte rundt 25 på besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...