Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Sveits i sommer trenger et kredittkort for sikkerhet. Jeg vil gjerne ha ett som har lave kostnader om jeg bruker det til å betale med og ta ut penger i utlandet. Har noen forslag? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Norwegiankortet, med Trumfvisa som backup. Betaler selvsagt alt på forfall så renter blir irrelevant. 

Anonymkode: 9a59b...58a

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt Sbanken i mange år. Siden DNB har fått kjøpt Sbanken så har jeg valgt Norwegian. Jeg bruker kortet på netthandel og reiser i utland inkl. kontantuttak 

Anonymkode: 04120...822

AnonymBruker
Skrevet

Bank Norwegian 

Anonymkode: 22b5f...2c3

Skrevet

Hei @Tvist.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel

Mvh Rhodiola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...