AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Er lifesum premium verdt det? Jeg har nettopp begynt å registrere kcal i lifesum og ser nå at de har 50% tilbud på premium (1 år for 300 kr). Det jeg da lurer på er om det er verdt pengene? Anonymkode: 6e7b8...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 Næh Anonymkode: b3123...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 Det er vel verdt det hvis du trenger måltidshjelp og slikt for oss som bare liker ¨å registrere kalorier så har det lite år si. Anonymkode: 21ab0...17a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamellpudding Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Hadde premium en liten periode for noen år siden. Var ikke verdt det for min del. Om jeg husker riktig gir premium deg stort sett tilgang til oppskrifter, og ikke så mye mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarantella Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 Gir vel også tilgang til litt mer detaljert data på innhold i mat osv. Jeg har vurdert det til å ikke være verdt det...har ikke møtt på noe som jeg savner med vanlige Lifesum sålangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg kjøpte det aldri..klarte meg fint uten 🤷♀️ Anonymkode: 59720...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå