Gå til innhold

Sovnet på nachspiel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Når jeg ser alt det gale på denne tråden blir jeg nesten opprørt.... :-?

Jeg er heldigvis av den sorten som ikke tar kveld før kvelden er heelt over :kul:

Så det nytter ikke å prøve seg på denne karen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes hvertfall at Gjest (og alle andre) virkelig burde tenke seg om før de legger ut slik innlegg. Særlig når man som i dette tilfellet egentlig vet svaret selv. At innlegget er skrevet på en barnslig måte "veeeeeldig dumt av meg" gjør hvertfall ikke saken bedre.

Ja, det er vanvittig tåpelig og oppføre seg slik uansett hvor full man er. Og det gir helt klart ett signal til gutter om at "jenter liker det!". Som Vibeke sier så kommer det kanksje snart ett innlegg hvor noen skriver hvor opphisset de ble under ett voldteksforsøk... og da er det nok endel menn som får vann på mølla og dermed får bekreftet sine teorier om at jenter liker å bli klådd på, trakassert og i verste fall voldtatt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal tenke igjennom hva du synes selv om det som skjedde. Du skriver at du likte det. Men allikevel var alt galt?? Kanskje det ikke var så galt å la det skje?

Så over til "Randabergmann". Du burde passe på dine egne saker. Hvis du ikke har noe bedre å kommentere, kan du heller la være!

Mogens

Innlegget er redigert av moderator. Hege

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...