Gå til innhold

Sovnet på nachspiel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg var ute på by`n i helga, med påfølgende nachspiel. Det som skjedde utover natta var at jeg sovnet på benken i stua. Jeg vet ikke hvor lenge jeg sov, men vaknet av at en av gjestene klådde noe innmari på meg. Jeg reagerte først ikke, men lå faktisk å tenkte etter hvordan jeg skulle reagere. Skulle jeg vakne å reise meg opp eller skulle jeg "liksom-sove" videre. Denne gutten som prøvde å ta på meg (hovedsaklig på brystene) merket ikke noe til at jeg egentlig var vaken. Enden på visa ble at jeg rett og slett ble liggende å fantasere/nyte det som gutten drev med. Han kom aldri nedi buksa mi, men han fikk virkelig tatt seg ut med brystene mine.

Nå i ettertid synes jeg dette var tåpelig gjort av meg... :oops:

Hva synes dere, var dette veeeldig dumt gjort av meg?

P.S Det var en lekker gutt, og ingen andre var tilstede da dette skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er opp til deg å avgjøre om dette var dumt.

Selv hadde jeg hadde blitt FLY FORBANNA og sørget for at fyren ikke fikk klådd på noen det neste halvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo lite lurt å drikke så mye at du så å si godtar alt..

Husker du hele kvelden? Hvis ikke så vet du ingenting om han var i buksa di eller ikke.

Og spiller ikke så stor roll eom gutten er lekker..han har virkelig tatt seg friheter..! "å hei full jente, det må jeg utnytte.."

Har hørt om eksempler andre veien og..

Gutter som sover og jenter som kysser og klpr han han.

Har ikke sympati i det hele tatt.

Man trenger ikke å drikke bort fornuften.

Madison-som godt kan bli god og full. Men mister ikke hodet fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda, jeg vet hva du mener Madison, men der og da ble jeg faktisk tent av dette.... Det er det som er det værste, har jeg virkelig sunket såå lavt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg sier det, men jeg synes innlegg som dette her stinker!!!

Dette sender ut signaler til eventuelle overgripere om at jenter (og gutter) egentlig liker å bli klådd på, selv om det er aldri så ufrivillig. Dermed er det helt greit å bare forsyne seg, den man forsyner seg av vil nok egentlig like det innerst inne - sånn blir tankegangen til folk som ikke klarer styre seg. Innlegg som dette her er "beviser".

JEG SPYR!

Vibeke :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

*løper og henter en bøtte til Vibece

ja hva skal man si annet enn at selvrespekten ser ut til å ha kortsluttet etter for stort inntak av alkehol innoholdig veske.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg vet hva du mener Madison, men der og da ble jeg faktisk tent av dette.... Det er det som er det værste, har jeg virkelig sunket såå lavt??

Altså, hadde jeg vært der og sett det..så hadde jeg tenkt mitt..

Men alkohol gjør noe med en, og det bør man være klar over når man drikker..

Og da også kunne stoppe når man mister litt vurderingsevne.

Du har vel kanskje lært av denne gangen? Isåfall er det jo en positiv ting med det hele.

Det er vanskelig å vite hvordan man reagerer når man drikker,det kan jeg skrive under på.

Men hvorfor i alle dager lå du der alene?

Lempa vennene dine deg inn på et rom eller?

Når jeg fester er jeg aldri alene for å si det sånn, blir jeg dårlig eller slukner blir jeg ikke forlatt på et rom. Man kjenner som regel ikke alle som er tilstede.

Har du ikke venner som passer litt på må du ihvertfall passe bedre på deg selv.

Enda værre ting kunne ha skjedd, du har ikke kontroll når du har fått i deg for mye.(hva vet du egentlig om at du husker alt..??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugghh noe så ekkelt! Jeg hadde blitt drit sur iallefall! Uansett hvor kjekk eller hvor "deilig" det var. Som madison sier: Enda værre ting kunne ha skjedd!

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, er nok en viss forskjell på gutter og jenter her skjønner jeg.

Hvorfor skal Gjest dømmes nedenom og hjem da? Gutten var tydeligvis flink, og hun nøt det, er det så forferdelig egentlig?

OK, han var jo passe frekk, men startet sikkert ganske uskyldig, og var vel antagelig dritings selv. Når hun da ikke reagerer med annet enn å ligge der og nyte det, forstår jeg da godt at han fortsatte jeg..... :oops:

Litt respekt viste han da, med at han ikke prøvde seg på noe verre!

Fristelsen for å ta på de deilige puppene ble større enn angsten for blåveis, ta interessen som en kompliment!

Det er bare jenter som skal ta intiativ og som har lov til å prøve seg altså?

Med så mye ONS det er snakk om inne på KG, synes jeg nok det gir gutta like dårlige signaler. Og hvordan starter de egentlig? Ingen som er beruset da antar jeg? Ingen som klår heller?

Forstår nå at alle gutter som beundrer en kvinnekropp er potensielle overgripere........

Sikkert ingen som ble provosert nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke provosert av deg, Mortie.

Bare bekymret og litt redd over at det skal være greit å klå på folk som ligger i svime, som ikke deltar frivillig i dette fra begynnelsen av. Og at "offeret" blir tent av dette. At offeret skall ta det som et kompliment.

Ser du virkelig ikke konsekvensene av slike innlegg?

Her for etpar uker siden var "Marie 18 år" inne med et omtrent likelydende innlegg. Hun var blitt avkledd av flere gutter da hun sovnet på fest. Innlegget ble heldigvis slettet.

Hva blir det neste? Neste uke legger en eller annen inn at hun ble tent på han som prøvde voldta henne da hun var ute og jogget?

At slike innlegg som dette over her er fiktive, hadde ikke forundret meg. Dette gir potensielle overgripere gode kort på hånden; det er jo jenter som tenner på slikt! Innlegget er et bevis på det! Hvis det er en eller annnen skrulling som sitter og dikter opp historier, ville det ikke vært første gangen...

Mulig det er forskjeller på gutter og jenter her. De fleste overgripere er da også av hankjønn.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen, hvis hun var så utrolig dritings..

Hvordan vet hun da at det ikke skjedde noe mer?

Er man helt borte kan også tid bli borte ikke sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg kan ikke si jeg ser at gjest her har skrevet at hun var så utrolig full.

Er det jeg som er blind her, eller kan det faktisk være at hun ikke nødvendigvis var så voldsomt full, man kan sovne på naschpiel likevel.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var vel egentlig noe jeg tenkte.

Men hva med vennene dine gjest? (jeg skrev litt om det lenger opp)

Du kjente vel noen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda, jeg kjente de fleste der... og jeg var ikke så veeedlig full. Jeg bare rett og slett sovnet, jeg svima ikke av....... Men det var jo sent på festen når jeg sovnet... de som jeg var blitt med på denne festen var gått hjem... Jeg HAR faktisk selvkontroll når jeg drikker... som regel, jeg KUNNE stoppet fyren, men jeg vurderte det som "ikke farlig" og lot det stå til... Som sagt tidligere så var det hele ganske så opphissende.... Det er det jeg ikke trodde skulle skje, at jeg faktisk nøt det hele..... Jeg ser ikke på meg selv som en som er "lett på tråden", tvert imot! Hadde en venninde fortalt meg noe sånt for en uke siden, så hadde jeg hudflettet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gjør det nok ikke flere ganger, og for all del ikke tro at jeg oppfordrer gutter/jenter til å gjøre noe tilsvarende!! Som sagt tidligere så liker jeg ikke tanken på det i ettertid..... føler meg som en h**e. Jeg vet jo godt hvem fyren er oxo dah, og jeg er heeelt sikker på at han ikke gjorde noe mer!!

Så full har jeg aldri vært at jeg ikke husker sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gjest :)

Du sier du hadde kontroll, og at du kunne stoppet fyren. Greit nok, men har du tenkt over at du på en måte kan gi gutter et signal om at dette er en grei måte å oppføre seg på?

At det er greit fordi jenta faktisk blir opphisset av det og liker det?

En annen gang er det mulig han blir så modig at han går lenger. Jeg tror ikke det er så lurt å gi dem slike ideer. Eller hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta ikke innl

herregud da... hva er problemet her

Innrømmet at eg synes at han er temmelig ekkel som driver og klår på jenter som ikke er ved bevisthet, men hvis du synes at det var litt kjekt så...

voldtektsfantasien er veldig normal, selv om den absolut ikke er noe go i virkeligheten.

Hvis du tenner på å være passiv, jamen så er det bra for deg... Så vet du det til neste gang du får lyst å leke med typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda, i ettertid er jeg veldig klar over at dette kan nærmest virke som en invitasjon. Det er det hvertfall IKKE!! Dette var (og kommer til å være) et engangstilfelle for min del, men en ting lurer jeg på; Hvorfor kan gutter finne på å være såpass freidig??Har noen hørt om tilfeller der situasjonen har vært det motsatte?? Ettersom jeg forstår på dere, så kan dette innlegget være grunnlaget for at alle guttene som kommer over en sovende jente, kommer til å prøve det samme?! Er verden SÅ gal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...