Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bruke testens eneste om man kun bruker halve?

Hvordan tilberedes og lagres den da?

Anonymkode: 18d97...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det lurt seg inn noe auto korrekt her? Jeg skjønner ikke helt hva du spør om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helt uperfekt skrev (32 minutter siden):

Har det lurt seg inn noe auto korrekt her? Jeg skjønner ikke helt hva du spør om. 

Haha ja, hva gjør man dersom man ikke bruker opp hele den drikkeklare kartongen med morsmelkerstatning? Hvordan lagres den og hvordan tilberede resten senere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker nan, og på den står det at åpnet kan den oppbevares maks 48 timer i kjøleskap.

Anonymkode: d19a0...e6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker nan, og på den står det at åpnet kan den oppbevares maks 48 timer i kjøleskap.

Anonymkode: d19a0...e6e

Må den varmes opp da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må den varmes opp da?

Den må ikke, men de fleste babyer fortrekker jo litt varmere melk

Anonymkode: e6658...649

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den må ikke, men de fleste babyer fortrekker jo litt varmere melk

Anonymkode: e6658...649

Før åpning er de ofte oppbevart i romtemp. Da ga vi gjerne uten å varme den opp siden det var en svært varm sommer. 

Når den har vært i kjøleskapet vil jeg tro den blir veldig kald i en liten mage (4°) og hadde nok gitt den en liten lunk hvis det er trygt. Har du lest på nettsidene til produsenten? Der står det gjerne hva man skal, bør og kan gjøre😊

Anonymkode: 0832f...950

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gi den kald eller varme den opp (så fremt den ikke har vært varmet før). Mim foretrakk alltid kjøleskapskald nan, haha, eneste måte vi fikk gitt flaske på.

Anonymkode: b197e...c37

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha ja, hva gjør man dersom man ikke bruker opp hele den drikkeklare kartongen med morsmelkerstatning? Hvordan lagres den og hvordan tilberede resten senere?

Aha! Det burde jeg kanskje skjønt 🙈 ser du har fått flere svar. Ser du har fått svar på oppbevaring. 
Min godtok hverken kald eller romtemperert nan, så vi måtte varme opp uansett (gikk derfor raskt over til å blande fra pulver selv om vi var på farten). Helte den mengden vi skulle bruke over i flaske og varma i mikro eller  vannbad. Er vel egentlig ikke anbefalt med mikro, men varme opp i 3 eller 4 runder og blanda godt underveis og før vi ga det. Satte resten i kjøleskapet. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette står jo på pakningen?

Anonymkode: 77eaf...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Min drikker kun det han må for å stagge det verste med sult hvis den ikke varmes opp (altså, han spiser til han ikke er sulten, men heller ikke god og mett). Vi bruker ferdig-MME som krisemåltid i bilen, så det gjør ingenting at han ikke vil ha et fullt måltid, men skal det brukes til noe mer enn kiddo-skriker-midt-på-E6-hjelp ville jeg absolutt varmet den først. Men nå er min en særing på temperatur og vil ha melken sin litt varmere enn kroppstemperatur, da. 😛

Anonymkode: 31cc2...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...