AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg får det ikke til Har fulgt tipset om å sette de i lunket vann med oppvasksåpe, men de blir fortsatt ikke rene. Også flasser malingen av penselskaftene, så de ser stygge ut. De koster jo litt så blir dyrt å kjøpe nye børster hver uke. Er det best å kjøpe egen rens til sminkekoster? Og hvordan bruker man de? Anonymkode: 308df...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg bruker den boksen med såpestykke i, fra makeup mekka. Skummer opp med vann og skyller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg får det ikke til Har fulgt tipset om å sette de i lunket vann med oppvasksåpe, men de blir fortsatt ikke rene. Også flasser malingen av penselskaftene, så de ser stygge ut. De koster jo litt så blir dyrt å kjøpe nye børster hver uke. Er det best å kjøpe egen rens til sminkekoster? Og hvordan bruker man de? Anonymkode: 308df...d62 Jeg har en shampoo for farget hår til dem. Da blir de gullende rene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg får det ikke til Har fulgt tipset om å sette de i lunket vann med oppvasksåpe, men de blir fortsatt ikke rene. Også flasser malingen av penselskaftene, så de ser stygge ut. De koster jo litt så blir dyrt å kjøpe nye børster hver uke. Er det best å kjøpe egen rens til sminkekoster? Og hvordan bruker man de? Anonymkode: 308df...d62 Jeg væter de og påfører ren zalo og gnir det inn. Skyller i varmt vann og påfører på nytt om den ikke blir ren. Holder kostene nedover mens jeg vasker. Klemmer ut vann og tørker de forsiktig med håndkle. Legger de flatt for å tørke. Vasker de ca 1 g i mnd og de er i bruk daglig. Er for sjeldent men det funker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 Litt renseshampoo og vann i handflaten. Vrir og klemmer kosten. Skyller. Samme en gang til. Men lar da kosten ligge 2-3 minutter med shampoo. Skyller og klemmer godt. Klemmer tørr, og lar tørke mens den ligger i vinkel. Veldig viktig at man aldri får vann inn til limet, da blir kostene ødelagt raskt. Foundationkoster (har to) vaskes hver uke. Resten litt ad hoc. Anonymkode: f2d94...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 flusa skrev (37 minutter siden): Jeg bruker den boksen med såpestykke i, fra makeup mekka. Skummer opp med vann og skyller. Den der er knallgod. Har prøvd endel ulike, men ingenting slår den. Nå har jeg en like grei en - sitronsåpe i bar. Funker bra Head and Shoulders også. Rensesjampo ser jeg for meg også er fint. Anonymkode: db5e7...b39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2022 #7 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt renseshampoo og vann i handflaten. Vrir og klemmer kosten. Skyller. Samme en gang til. Men lar da kosten ligge 2-3 minutter med shampoo. Skyller og klemmer godt. Klemmer tørr, og lar tørke mens den ligger i vinkel. Veldig viktig at man aldri får vann inn til limet, da blir kostene ødelagt raskt. Foundationkoster (har to) vaskes hver uke. Resten litt ad hoc. Anonymkode: f2d94...b56 Foundationkoster må vel vaskes etter hver bruk? Det syns jeg var stress da jeg brukte de. Lettere med svamp fordi msn kan bruke flere sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Del Skrevet 1. mai 2022 Hvis de ikke er veldig skitne så bruker jeg denne sammen med Torky: https://www.blivakker.no/product/3056701?gclid=Cj0KCQjw37iTBhCWARIsACBt1IxzNxakD5W6lGn0QIu3mIpRHMtrjq5M-QrNr8yzMb1tetVz5I5uuREaAsCNEALw_wcB Anonymkode: 8ce37...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Del Skrevet 1. mai 2022 Djungelvrål skrev (37 minutter siden): Foundationkoster må vel vaskes etter hver bruk? Det syns jeg var stress da jeg brukte de. Lettere med svamp fordi msn kan bruke flere sider. Jeg bruker de 2-4 ganger. Går helt fint. Anonymkode: f2d94...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. mai 2022 #10 Del Skrevet 1. mai 2022 Dette og zalo: https://lyko.com/no/lyko/lyko-brush-egg?gclid=Cj0KCQjw37iTBhCWARIsACBt1IwRN4-8fMXzz2Rfd4WrH93dKyTAZqetgErupV8qGjZY9L5rQhlRjpQaAmm-EALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2022 #11 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis de ikke er veldig skitne så bruker jeg denne sammen med Torky: https://www.blivakker.no/product/3056701?gclid=Cj0KCQjw37iTBhCWARIsACBt1IxzNxakD5W6lGn0QIu3mIpRHMtrjq5M-QrNr8yzMb1tetVz5I5uuREaAsCNEALw_wcB Anonymkode: 8ce37...aba 93 kr for en liten flaske sprit. Bedre å kjøpe stor flaske antibac heller til 128 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #12 Del Skrevet 1. mai 2022 flusa skrev (9 timer siden): Jeg bruker den boksen med såpestykke i, fra makeup mekka. Skummer opp med vann og skyller. Bruker også denne. Billig, drøy og god. Anonymkode: 1cf61...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Del Skrevet 1. mai 2022 Bruker såpestykke som jeg skummer kostene inn med før jeg bruker håndflaten og gjentar bevegelsen under rennende vann. Legger de så fra meg på ett håndkle med en brettekant hvor jeg legger håndtaket øverst så de ikke løsner i limen. Anonymkode: ad82d...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. mai 2022 #14 Del Skrevet 2. mai 2022 Takket være denne tråden så ble jeg inspirert til å faktisk vaske kostene mine i dag. Det er sååååå kjedelig 😆🙈😅 Brukte «egget» fra Lyko og rett og slett sminkefjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 3. mai 2022 #15 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg bruker Zalo. Sikkert ikke helt etter boka, men de blir definitivt rene. Kjøpte sminkekostene mine på Ebay for sikkert over 10 år siden, men det har holdt seg like fine og røyter minimalt selv ved jevnlig vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå