Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere her som er komplett utslitt av babyfasen? Alt praktisk arbeid man ikke rekker å gjøre, eldre søsken man ikke strekker til, og babyen som blir nesten neglisjert sammenlignet med eldstemann. Og altfor lite søvn og nerver utenpå huden. Nesten så jeg har slutta å tro på at det kan bli bedre.... Hvordan har dere det i babyfasen?

Anonymkode: 0c80c...ae5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Flere her som er komplett utslitt av babyfasen? Alt praktisk arbeid man ikke rekker å gjøre, eldre søsken man ikke strekker til, og babyen som blir nesten neglisjert sammenlignet med eldstemann. Og altfor lite søvn og nerver utenpå huden. Nesten så jeg har slutta å tro på at det kan bli bedre.... Hvordan har dere det i babyfasen?

Anonymkode: 0c80c...ae5

Ja! ❤️ i feel ya! Første månedene var litt enklere, men nå er det fast føde-styr og babyen er mer våken om natten. Føler meg helt ødelagt i kroppen. 
Og kjenner meg så igjen i det du skriver om at minste blir neglisjert, men man har dårlig samvittighet ovenfor eldste!

Jeg må prioritere meg selv helt på bunn, dagligdagse ting som vaske ansikt og pusse tenner, frokost og kaffe. For sover jeg litt lenger så lengter eldste etter meg med en gang jeg kommer ut av soverommet. Og de trass-utbruddene fordi mamma er utilgjengelig orker jeg ikke. 

Det løsner! Sier de i alle fall 😂

Endret av Mnjah
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatet babytiden maksmed begge mine. Ammet og ammet, sovet elendig på nettene, vært nødt til å trille ved hver soving på dagen. Begge har hatet å kjøre bil og skreket mye som små babyer. Elsker og er takknemlig for ungene. Men babytiden har vært et nødvendig onde for å komme ut i andre enden med ettåring og oppover. Absolutt verdt det, men så grusom tid. Så helt enig med deg ❤️

Anonymkode: 8fe0c...b3a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en 4-åring og baby nr 2 på vei. Gleder meg bare til nr 2 er 2 år gammel og endel ting blir enklere 😂🙈 

Anonymkode: 8a39d...403

AnonymBruker
Skrevet

Er her selv 🤚🏻

en på 3 og en på 5 mnd. Er noen som vil ha meg hele døgnet føles det ut som. Var greit de første 2-3 mnd når babyen sov hele tiden, men nå er det irritabel baby som ikke får til det han ønsker. Og storesøster som aldri får nok mamma og lar det gå utover pappa. Alltid noe feil og noen som griner 😅 begge sovner ca 19, men minsten våkner hver halvtime og må ha smokken igjen. Sover heldigvis ute i vogna i hagen. Men bare 30 min av gangen 🥲 

Men jeg vet det blir bedre! Tipper om en 6-9 mnd 😬

Anonymkode: b0b28...58c

AnonymBruker
Skrevet

Min har ikke søsken, men var en svært krevende baby. Det snudde ved 8 mnd. Jeg ble nesten euforisk en stund der, for plutselig var jeg bare vanlig sliten igjen, ikke døden nær.

Anonymkode: f8bec...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...