AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg trenger å høre på podcaster som er bra for meg. Er et sted i livet der jeg går igjennom mange store endringer, strever med avhengighet, regulering av følelser og stresser alt for mye. Jeg har lyst til å høre på podcaster som gir meg en eller annen form for utbytte, som gir meg motivasjon eller som kan lære meg noe. Gjerne relatert til psykisk helse, selvutvikling, få et lysere syn på livet, lære takknemlighet, bli inspirert til å "holde ut", beholde troen på at store livsendringer er mulig osv. Ja, en litt rar forespørsel kanskje, men jeg er takknemlig for alt av tips. Har ikke hørt så mye på podcast før, så alt vil være nytt for meg uansett Anonymkode: 82643...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Del Skrevet 2. mai 2022 Ingen som har hørt om noe sånt? Anonymkode: 82643...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Del Skrevet 2. mai 2022 Guro og guru! Er på Spotify. Håper du får det bedre ❤️ Anonymkode: ba03c...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Del Skrevet 2. mai 2022 Du kan prøve ut Limonade? Der tar de for seg aktuelle tema og problemstillinger, snakker om sine egne erfaringer i første episode, så får de inn en ekspert på temaet i andre episode. Er også litt blank på pod, og liker det samme som du, noe jeg føler jeg får utbytte av. Anonymkode: 5be3d...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Del Skrevet 2. mai 2022 Viggo og Filip Anonymkode: 6bb58...3d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 2. mai 2022 #6 Del Skrevet 2. mai 2022 Hvorfor det Yoga girl Pia og psyken Ida med hjertet i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Del Skrevet 2. mai 2022 Takk for mange gode tips! ❤️ Anonymkode: 82643...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg har ikke peiling på podcaster, men jeg tror du kan ha utbytte av å høre på guidet meditasjon. Når du mediterer jevnlig lærer du deg å akseptere deg selv, og å akseptere følelsene og tankene dine. Jeg tror at å lære dette kan være et steg på veien mot endring for deg. Anonymkode: dc0c4...d48 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Del Skrevet 2. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke peiling på podcaster, men jeg tror du kan ha utbytte av å høre på guidet meditasjon. Når du mediterer jevnlig lærer du deg å akseptere deg selv, og å akseptere følelsene og tankene dine. Jeg tror at å lære dette kan være et steg på veien mot endring for deg. Anonymkode: dc0c4...d48 Jeg driver på med både yoga og meditasjon. Nå lurte jeg på podcaster, men ellers takk for tipset Anonymkode: 82643...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. mai 2022 #10 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 8.53): Jeg trenger å høre på podcaster som er bra for meg. Er et sted i livet der jeg går igjennom mange store endringer, strever med avhengighet, regulering av følelser og stresser alt for mye. Jeg har lyst til å høre på podcaster som gir meg en eller annen form for utbytte, som gir meg motivasjon eller som kan lære meg noe. Gjerne relatert til psykisk helse, selvutvikling, få et lysere syn på livet, lære takknemlighet, bli inspirert til å "holde ut", beholde troen på at store livsendringer er mulig osv. Ja, en litt rar forespørsel kanskje, men jeg er takknemlig for alt av tips. Har ikke hørt så mye på podcast før, så alt vil være nytt for meg uansett Anonymkode: 82643...c1e Hverdagspsyken syntes jeg er bra, flere ulike tema innen psykisk helse, med aktuelle og kunnskapsrike gjester en annen jeg vi, nevne er «Ask Kati» - dyktig amerikansk psykolog som svarer på 10-12 spørsmål per episode om alt fra spiseforstyrrelser og traumer, til ensomhet og kjærlighetsforhold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Del Skrevet 2. mai 2022 Leger om livet- hun har mange interessante gjester og snakker om forskjellige tema om både fysisk og psykisk helse. Anonymkode: bb016...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 2. mai 2022 #12 Del Skrevet 2. mai 2022 Bak fasaden, sykt ærlig med Martine, pia og psyken, kraft, mellom oss, historier fra virkeligheten, havarikommisjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Del Skrevet 2. mai 2022 Likte ikke Limonade. For overfladisk og skitsom stemme på hun Monica. Og ikke gratis Prøv Hjernesterk og Hverdagspsyken. Gode begge to. Men også Guro og Guru som nevnt her tidligere. Alle disse tre er kvalitetspoder. Ligger gratis på Pocketcast appen. Anonymkode: 8057b...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Del Skrevet 2. mai 2022 Relasjonspodden🥰 Anonymkode: 72a4c...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 8.53): Jeg trenger å høre på podcaster som er bra for meg. Er et sted i livet der jeg går igjennom mange store endringer, strever med avhengighet, regulering av følelser og stresser alt for mye. Jeg har lyst til å høre på podcaster som gir meg en eller annen form for utbytte, som gir meg motivasjon eller som kan lære meg noe. Gjerne relatert til psykisk helse, selvutvikling, få et lysere syn på livet, lære takknemlighet, bli inspirert til å "holde ut", beholde troen på at store livsendringer er mulig osv. Ja, en litt rar forespørsel kanskje, men jeg er takknemlig for alt av tips. Har ikke hørt så mye på podcast før, så alt vil være nytt for meg uansett Anonymkode: 82643...c1e Louise Hay Anonymkode: ea1fa...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg anbefaøer Verdibørsen om du vil lære noe nytt. Den er ikke knyttet til psykisk helse, men kan hjelpe deg med å forstå og reflektere over verden og mennesker. Anonymkode: be8d8...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #17 Del Skrevet 3. mai 2022 In our time BBC. Anonymkode: b2a12...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2022 #18 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) On being hadde kanskje vært noe for deg. Endret 3. mai 2022 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå