Gå til innhold

Privat show på strippeklubb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal gifte oss om noen uker, og min mann hadde utdrikningslag forrige helg, der de hadde tatt han med på strippeklubb, og etterpå betalt for et privat show for han med en stripper alene. Jeg likte IKKE dette, og synes det er å gå langt over streken.

Han sier at hun bare sto og viste seg for han og kledde av seg, og tok litt på han på bena og overkroppen. Jeg klarer ikke å slå meg til ro med det, og er redd han uansett ikke ville fortalt det om hun hadde tatt han på kjønnsorganet, eller om han har tatt på henne.

Dere menn som har vært med på sånn som dette selv, har jeg grunn til å gå å tenke på dette eller er det så uskyldig som han sier? Hvordan har det vært fir dere som har hatt sånn privat show på strippeklubb, hva gjorde dama? Går det an å ikke bli tent av det?

Anonymkode: e68c8...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selvsagt ble han tent av dette, de betalte for show og da får man valuta for pengene. I fremtiden er det dette han tenker på når dere har sex.

Anonymkode: c4b69...4ae

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi skal gifte oss om noen uker, og min mann hadde utdrikningslag forrige helg, der de hadde tatt han med på strippeklubb, og etterpå betalt for et privat show for han med en stripper alene. Jeg likte IKKE dette, og synes det er å gå langt over streken.

Han sier at hun bare sto og viste seg for han og kledde av seg, og tok litt på han på bena og overkroppen. Jeg klarer ikke å slå meg til ro med det, og er redd han uansett ikke ville fortalt det om hun hadde tatt han på kjønnsorganet, eller om han har tatt på henne.

Dere menn som har vært med på sånn som dette selv, har jeg grunn til å gå å tenke på dette eller er det så uskyldig som han sier? Hvordan har det vært fir dere som har hatt sånn privat show på strippeklubb, hva gjorde dama? Går det an å ikke bli tent av det?

Anonymkode: e68c8...42a

Hvis du ikke stoler på hva din mann sier før kirkeklokkene ringer så er det like greit å avlyse hele greia. 

Eller har du tenkt til å fullføre bryllupet for deretter å gnage om dette i årevis? Det blir et flott ekteskap. 

Anonymkode: 96320...6bf

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selvsagt ble han tent av dette, de betalte for show og da får man valuta for pengene. I fremtiden er det dette han tenker på når dere har sex.

Hvordan vet du at han "selvsagt ble tent av det og at han i fremtiden vil tenke på det når de har sex?"

Anonymkode: 96320...6bf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner du ikke likte det, men min mann har vært på slik show flere ganger (før vi ble sammen) og sier det bare er et skuespill han aldri har tillagt særlig verdi. Til sitt eget utdrikningslag hadde han bare en rolig kveld med venner i stua. Det er grenser for hvor interessant det er med stripping i lengden. Tent blir det nok, men når alt kommer til alt er det oss de er sammen med. Og de tenner på oss og ;) Få menn ville giftet seg med en prostituert, stripper eller andre fra sexbransjen. 

Anonymkode: 105d7...4b5

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har ting som du vet potensielt kommer til å plage deg i slike situasjoner, hvorfor i alle dager klarerte du ikke med han på forhånd hva du tolererer og hva du ikke er komfortabel med ift et utdrikningslag? Stripper er jo (ifølge filmer) relativt vanlig når det kommer til utdrikningslag for menn. Jeg gav min mann beskjed at jeg ikke ønsker at han skal bli strippet for og det respekterte både han og forloverene hans. Jeg er veldig heldig som har en mann som tar slike hensyn til meg.

Anonymkode: b3929...454

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes ikke engang det burde handle om "å ta hensyn", men bare at man som mann er oppegående og har karakter nok til å synes stripping er kleint, tåpelig og nedrig.

Anonymkode: 4329f...6f5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det var i Norge eller tradisjonelle "respektable" klubber andre steder tipper jeg det var den mest uskyldige formen. At hun tar av seg og danser ganske nært men at reglene sier at de ikke skal ta på hverandre og at han skal beholde klærne på og hendene i ro. Og regelbrudd medfører møte med en menneskelig gorilla og gata to sekunder etterpå.

Anonymkode: 3ee64...fbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Probably not.

Anonymkode: 3ee64...fbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 

Selv om dette var et "useriøst sted". Hvis han ikke betalte for mer, så fikk han ikke mer.

Jeg har vært på strippeklubb tre ganger. Alt var utdrikkingslag. Inkludert mitt eget. Det var forskjellige strippeklubber, men de fulgte samme formelen.

Du betaler for å komme inn. Inne er det som en bar men hvor lettkledde damer oppsøker din gruppe (deg) på en flørtete måte og vil at du skal spandere drinker på de. Overprisede greier som betaling for flørtingen, om du vil. Ingenting mer. Og de vil selge inn privat show.

De bytter på å ha oppvisning på en hovedscene (rombelysningen går av, musikken kommer på og DJ roper opp navnet på dama og skal skape stemning). Navnet er selvfølgelig for at du skal kunne gå til baren og bestille henne til privat show. Det er helt vanlig at utdrikkingslaget kjøper en privat greie til den som drikkes ut. Det er et høydepunkt. Gjerne med at dama kommer og "henter" han.

Da jeg selv ble drukket ut, så dro de meg opp på scenen og jeg fikk en lapdance. Jeg satt på stol mens de svermet om meg med mindre og mindre klær. De tok også av meg buksa på en kul måte, men det var ingen snikberøring eller noe.

Jeg fikk en privat dans. Da er vi i enerom og mye tettere atmosfære og hun oppfører seg som om det er forspillet på sex. Det blir tett og intimt, men det er grensesetting der som på scenen. Underveis var det en ansatt som kikket inn via en liten kikkeluke. Antagelig for å se til at kvinnen var trygg.

Så jeg tenker du fikk høre akkurat det en vanlig greie er. Jeg hadde faktisk blitt litt mer bekymret hvis han hadde en grunn til å si at han ikke hadde noen privat dans.

Disse tingene kan variere selvfølgelig. Påstanden er at dersom du tipser penger, så får du lov til ting. Og første gangen jeg var på strippebar, så var ganske uerfarne og to kompiser brukte mye penger. Og den vordende brudgommen kom helt forfjamset ut og sa "jeg fikk jo lov til alt...."

Men, nei, utifra det du skriver så høres det ut som en vanlig greie. Ja, han hadde det fint, men dette enerommet er bare en lukket versjon av sceneshowet. Selvfølgelig selges det sex på slike steder, men det er ingen av damene der som var ute etter å forføre din mann. De har et regime for å tjene penger. Det skjer ikke av seg selv. Og "privat bakrom" er en vanlig dag på jobben for strippersken.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om han ble lett strøket på penisen eller han tok henne på puppene godt beruset og som en siste dag mmed gutta før han trer inn i ekteskapet med den kvinnen han har valgt som hans sjelevenn, elsker, bestevenn, pratevenn, kamerat og turvenn etc Han var brisen, han hadde det artig og under et slikt personlig show så var han nok litt flau og følte seg teit. Kanskje også litt tent men vel vitende om at han ikke vil påføre forholdet noen skade osv. Om hun tok godt tak i penisen før han trakk seg unna så tok hun på den, han kjente det og jada ikke korrekt men hva så? Det er ikke slik at dette fører til at alle han kjenner får tilbud om å kjenne på den på grunn av dette, dette var et enestående hendelse og uskyldig underholdning.Han kom tross alt hjem og fortalte deg det, det vitner om en mann med moral og selvrespekt. Du er nok ganske usikker av deg og blir lett sjalu virker det som, det er en farlig ting å ta med inn o et ekteskap. Din usikkerhet er nok et større problem for dere enn hans uskyldige kontakt i et sekund eller to kontra penisen hans som stripperen tok på. Om dere skal leve sammen og kunne stole på hverandre som må slik usikkerhet fjernes.

Lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du har et problem med dette er du prippen og usikker på deg selv. 

Anonymkode: 97775...c93

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet med denne fyren er nok først og fremst at han er harry og litt teit. 

Anonymkode: 6f590...47e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du spurt han helt rolig om hvor viktig det er for han å dra på strippeklubber? Det hadde jeg vært interessert i å få klarlagt før jeg giftet meg med han.

Anonymkode: 01577...ee8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Problemet med denne fyren er nok først og fremst at han er harry og litt teit. 

Anonymkode: 6f590...47e

Eller enda mer de han omgås med, og det kan være vanskelig å gardere seg mot hva som skjer når alkoholen slår inn. 

Anonymkode: d2683...b47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjer at strippersken trer seg nedpå kuken din under privat strippeshow. Skjedde ihvertfall med meg en gang. 

Anonymkode: 6ef70...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5/1/2022 den 8.36):

Hvis du har ting som du vet potensielt kommer til å plage deg i slike situasjoner, hvorfor i alle dager klarerte du ikke med han på forhånd hva du tolererer og hva du ikke er komfortabel med ift et utdrikningslag? Stripper er jo (ifølge filmer) relativt vanlig når det kommer til utdrikningslag for menn. Jeg gav min mann beskjed at jeg ikke ønsker at han skal bli strippet for og det respekterte både han og forloverene hans. Jeg er veldig heldig som har en mann som tar slike hensyn til meg.

Anonymkode: b3929...454

Desverre nok av idioter til venner! Som driter i hva mann eller kommende kone liker eller ikke. De gjør det for å drite han ut, få han i trøbbel eller for at de selv liker det. Mannen min ga klar beskjed at han aldri mer snakker med de om det ble noe sånt. Da kom han til å klikke. Han liker overhodet ikke sånne ting. 

Hadde ikke likt det heller!

Og ville selv ikke gjort noe sånt!

Anonymkode: 3a32e...773

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...