Gå til innhold

Så mye mas om størrelse om dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det så mye snakk om lengde og bredde på penis. Jeg målte lengden i tenåra fordi alle snakket om hvor lang de hadde. De fleste løy, en 15-åring har ikke en på 20+ cm men det visste jeg ikke da så jeg trodde min var liten når jeg gikk på ungdomsskolen. 

Gutter har et kjempepress når de vokser opp, hvis du blir sett i dusjen i 6. klasse og har mindre tiss enn noen andre så lar de deg aldri glemme det. Du heter da "minipikk" i all fremtid. 

Alt det der er bullshit. Verken du eller penis er fullvokst i tenåra så hvordan den ser ut da er ikke det du ender opp med. 

Anonymkode: af71f...9d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og nå kommer den driten fra USA at gutter skal være minst 1.80 høye (6 feet). Igjennom hele livet blir vi dømt over ting vi ikke kan bestemme over - fra barndommen til voksenlivet så er det pikkstørrelse og så kommer høyden i tillegg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.74 og pikken er vel 13-14. Jeg har ikke målt den siden tenåra, men jeg gjetter såvidt under 15.. Og ifølge jenter på Instagram og Tik-Tok så er både jeg og pikken min for liten. Det er en helt forferdelig følelse siden "alle" mener at det er for smått.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare menn/gutter som blir dømt av uvesentligr ting de ikke kan noe for… er nok desverre slik kulturen er for begge skjønn. 

Anonymkode: 1fdf2...f72

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til den verdenen vi jenter har levd i bestandig. Alltid bedømt for utseendet.

Anonymkode: 3d395...c8e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Velkommen til den verdenen vi jenter har levd i bestandig. Alltid bedømt for utseendet.

Mye av forskjellen er at det er andre jenter som skaper det presset. 

Jeg har enda til gode å høre en mann legge seg så veldig mye opp i hva jenter går kledd i, hvordan hun sminker seg, hvor mange gram silikon hun burde ha, hvor mye fyll i leppene de burde ha, hårfarge e.l. 

Vi har alle våre preferanser, men på det detaljnivået jenter detaljstyrer hverandre og ikke aksepterer andre er stygt. 

Anonymkode: d260b...a60

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Nja, vet ikke om det er helt det samme som jeg snakker om. Kanskje, jeg vet ikke hvordan det er å være jente.
Men det er fælt at når man endelig kommer vekk fra mobbingen fra gutta på skolen så må man forholde seg til krav og mobbing fra damer og man føler seg liten hvis man ikke lever opp til det som damer forventer. Bare noen få damer altså, men siden det er det man hører så går den lille selvtilliten man har rett i dass.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 1.74 og pikken er vel 13-14. Jeg har ikke målt den siden tenåra, men jeg gjetter såvidt under 15.. Og ifølge jenter på Instagram og Tik-Tok så er både jeg og pikken min for liten. Det er en helt forferdelig følelse siden "alle" mener at det er for smått.

Men så dropp å se på jenter på tiktok og instagram da, de er ikke representative.  

Anonymkode: a218b...080

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Men så dropp å se på jenter på tiktok og instagram da, de er ikke representative.  

Anonymkode: a218b...080

Jeg personlig ser ikke på det. Og jeg vet at de ikke er representative. Men noen der sier noe, noen folk ser det og tar det til seg og sier det videre og så videre og så videre. Og plutselig så er det overalt i sosiale medier. Er ikke gøy å gå inn på Facebook og se at ei jente har lagt ut et bilde hvor det står "if he's less than 6 feet he's a child".

Jeg skulle gjerne ha droppet alt av sosiale medier, men det er så godt som umulig hvis man vil ha et sosialliv.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nja, vet ikke om det er helt det samme som jeg snakker om. Kanskje, jeg vet ikke hvordan det er å være jente.
Men det er fælt at når man endelig kommer vekk fra mobbingen fra gutta på skolen så må man forholde seg til krav og mobbing fra damer og man føler seg liten hvis man ikke lever opp til det som damer forventer. Bare noen få damer altså, men siden det er det man hører så går den lille selvtilliten man har rett i dass.

Du mener det MENN mener at kvinner forventer? 
For det er MANGE kvinner her inne, og andre steder, som sier at de fleste kvinner IKKE forventer 20+cm pikk. Vi blir bare oversett, fortalt at vi lyver eller prøver å være politisk korrekte. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, dere bruker også utseende for det det er verdt. I tillegg er de tingene vi menn ser etter ting dere kan gjøre noe med. Er du feit - slank deg, pynt deg, gå på trening. Squat på deg sprettrumpe. Ta vare på huden. Med mindre du har fått en buss i trynet og er brytfæl så kan man kommer langt. Eneste dere ikke kan kontrollere er alderen, og jeg kan være enig i at det sikkert er kjipt for kvinner når dere kryper over 30. Det har vi menn det kanskje enklere.

De tingene dere kvinner setter som kriterier til menn derimot kan vi IKKE gjøre noe med. Høyde, penis, og den type fundamental fysikk. Og før dere kommer her å sir at dere bare ser etter myke verdier som humor, trofasthet og annet piss. Bare stopp der.. for dere validerer utseende først - så slår de andre tingene inn. Dere bare erkjenner ikke at dere gjør en hard filtrering på utseende før noen i det hele tatt er videre aktuell. Ofte virker det som dere ikke er klar over dette selv! 

Anonymkode: 67fb3...431

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, dere bruker også utseende for det det er verdt. I tillegg er de tingene vi menn ser etter ting dere kan gjøre noe med. Er du feit - slank deg, pynt deg, gå på trening. Squat på deg sprettrumpe. Ta vare på huden. Med mindre du har fått en buss i trynet og er brytfæl så kan man kommer langt. Eneste dere ikke kan kontrollere er alderen, og jeg kan være enig i at det sikkert er kjipt for kvinner når dere kryper over 30. Det har vi menn det kanskje enklere.

De tingene dere kvinner setter som kriterier til menn derimot kan vi IKKE gjøre noe med. Høyde, penis, og den type fundamental fysikk. Og før dere kommer her å sir at dere bare ser etter myke verdier som humor, trofasthet og annet piss. Bare stopp der.. for dere validerer utseende først - så slår de andre tingene inn. Dere bare erkjenner ikke at dere gjør en hard filtrering på utseende før noen i det hele tatt er videre aktuell. Ofte virker det som dere ikke er klar over dette selv! 

Anonymkode: 67fb3...431

Kan til dels være enig i at vi validerer utseende først. Men også menn kan gjøre mye med utseendet sitt, da spesielt vha trening og å ta vare på hud og tenner.

Men jeg er ikke enig i at kvinner generelt sett stiller krav til penis. Det er noe som menn tror. Selvsagt finnes det noen, men de fleste kvinner er mye mindre opptatt av penis enn det menn er.  

Anonymkode: 06279...802

• Nyttig 3
Gjest Warrior
Skrevet

Sånn har det alltid vært, men jeg tror det er verre nå enn før. Verre press og dømming nå Ikke minst flere som lyver om størrelse. Virker jo nesten som om de fleste sier de har over 20 når sannheten er at de færreste har det. 
Det er jo ikke rart det blir sånn når sosiale medier overtar verden. Der sitter folk å dømmer andre både jenter og gutter, der sitter folk å sier hvordan de forventer at jenter og gutter skal være og se ut, høyde, stor penis helst over 20 cm, jenter bør være trange osv, der sitter folk og lyver om størrelser og utseende. Er det rart det blir mer og mer press? 

Så ja gutter har et kjempe press, og det er nok verre nå for de som er tenåringer nå. Det er jo press og løgner blant voksne også. Derfor det er viktig å ikke bry seg, prøve å ignorere mas om størrelse, være deg selv, og være stolt av den du er. Også stolt av størrelsen, for det er ikke størrelse som betyr mest :) og viktig å huske de færreste har over 20 cm og de færreste jenter forventer en penis over 20 cm. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes dette argumentet er særdeles dårlig. I denne tråden snakker vi om penis, en kroppsdel som man har bortimot ingen mulighet for å endre på utover hva man er født med. Jentenes kroppspress går hovedsakelig på vekt, fasong og rumpe, m.a.o. deler av kroppen som man kan endre ved trening og kosthold (selv om noe er vanskeligere å få til enn annet).

Anonymkode: 6d72a...207

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg synes dette argumentet er særdeles dårlig. I denne tråden snakker vi om penis, en kroppsdel som man har bortimot ingen mulighet for å endre på utover hva man er født med. Jentenes kroppspress går hovedsakelig på vekt, fasong og rumpe, m.a.o. deler av kroppen som man kan endre ved trening og kosthold (selv om noe er vanskeligere å få til enn annet).

Hadde menn hatt muligheten til å trene penis til å bli større så tror jeg alle menn på kloden hadde hatt 20+ i lengde 😂

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Du mener det MENN mener at kvinner forventer? 
For det er MANGE kvinner her inne, og andre steder, som sier at de fleste kvinner IKKE forventer 20+cm pikk. Vi blir bare oversett, fortalt at vi lyver eller prøver å være politisk korrekte. 

Dette.

Det man må ha i bakhode, er at her på KG så er det et fåtall menn som pusher dette narrativet.

De aller fleste av oss vet jo at kvinner flest ikke forventer eller ønsker en partner med 20 cm lang penis.

Kvinner flest er heller ikke så opptatt og fascinert av peniser/størrelser som det de få, men aktive guttene her på KG er.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hadde menn hatt muligheten til å trene penis til å bli større så tror jeg alle menn på kloden hadde hatt 20+ i lengde 😂

Da hadde det vært mange sexløse menn. Et fåtall kvinner ønsker sex med en 20+ cm lang penis 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg tror det er joe rogan som har en skit på «Dickpills» som er on point.

Men denne problemsfæren er et biprodukt av likestilling : etterhvert som vi får mindre og mindre praktisk bruk for hverandre, koker det ned til kompatibilitet mellom kjønnsorganer, og kvinners utvikler seg mer enn menns.

Anonymkode: b53db...79f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den dagen det blir en mulighet til å forstørre penis på en trygg måte... ja, da tror jeg kvinner har et aldri så lite problem! 😆

Personen/firmaet som finner den løsningen vil bli sinnsykt velstående!

Anonymkode: 89eaf...c1e

AnonymBruker
Skrevet

Florerer av videoer på youtube, der man spør damer "is 5 inches is enough" (gjennomsnittet) som et eksperiment. Flestparten sier at størrelsen har mye å si, noen sier at det er motion in the motion som har noe å si, og et fåtall sier det ikke har noe å si. Mange svarer de foretrekker 7-9 inches. 

Så lages det andre videoer med annen vinkling som går på kvinner. Der spør de how many inches kan you take. Da svarer de som regel 5-6 inches som er rundt gjennomsnittet. Mange har ikke peiling rett og slett å hiver ut av seg et tall. 

Anonymkode: ad1db...499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...