Ollis00 Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Hei dere😊 Jeg har begynt å date sånn smått. Jeg har lyst til å møte han, og han har lyst til å møte meg. Jeg er en veldig sjenert type og liker ikke å stresse. Jeg prøver å finne ut hva vi kan gjøre første gangen, og evt de andre gangene om det viser seg at vi er en match. Jeg vet hvertfall hva jeg ikke vil.. Å gå på restaurant på første date, synes jeg er en smule "skummelt". Han har foreslått en kjøretur, noe både han og jeg har lyst til. Her jeg bor er det meldt sånn passe godt vær hele uka. Mitt forslag er at vi kjører dit og jeg pakker en sekk med noe godt i å går en liten tur langs en sti/grusvei langs vannet til en benk jeg vet om. Det er et veldig fint sted der jeg gjerne vil vise frem. Han er fra nabokommunen og jeg tviler sterkt på at han har vært der. Hva tenker dere? Tenker at jeg vil ta det helt med ro i førsten. Vi begge er ute etter noe seriøst. Noen andre forslag til date nummer 1 og eventuelt videre dater? Forslag til hva jeg kan pakke sekken med? Kakao/kaffe/brus og noe å tygge på? Jeg elsker å bake så om han liker kanelknuter eller pizzasnurrer så kanskje det går an? Hva tenker dere? Og når er det innafor å invitere hjem? Og hvis dere vil komme med noen forslag/råd til å være i et forhold generelt. Har ikke vært i et forhold siden ungdomskolen, er nå i starten av 20-årene Hvilke spørsmål burde jeg spørre for å bli bedre kjent? Og hva er typ red flags jeg burde se etter? På forhånd takk for svar❤️
MacadamiaNut Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Jeg tror jeg vil råde deg til å lytte til magefølelsen. Som oftest har den rett. Hvis noe er «off» med en person, er det ikke alltid man vet hva det er. Men du har den lille følelsen av at… det er NOE. Da skal og bør du være forsiktig mener nå jeg. Ville også utsatt det i det lengste både å invitere hjem / dra hjem til han. Mange raringer der ute, og folk som kun er ute etter sex, men påstår noe annet. Dater dere ute blant folk, er jo ikke ting lagt til rette for sex, så hvis han respekterer det er det et bra tegn. Begynner han å mase om hjemmedater før dere har blitt litt kjent = rødt flagg. Jeg ville heller ikke satt meg inn i bilen til en fremmed av samme grunn. Og sånn helt seriøst.. den første daten BØR være en plass hvor det er andre folk, og dere ikke er mutters alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå