Gå til innhold

Madonnas do

Anbefalte innlegg

Gjest filosofia
Skrevet

Eller kjempeportapottien hennes.... :ler: Som vi kan lese om blandt annet i aftenposten i dag. Jeg får assosiasjoner til historietimene, der læreren som kuriositet tok med at solkongen bare slengte ræva ned der det passet ham, bak ei dør i ballasalen om så var. Og at en tjener alltid kom ilende til for å fjerne sølet...

Om et par hundre år, så kommer antakelig ungene til å lære om de sære vanene til denne tidens "solkonger".

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trasig når det skjer så lite nytt i verden at avisene begynner å skrive om toalettene til kjediser.

Skrevet
Trasig når det skjer så lite nytt i verden at avisene begynner å skrive om toalettene til kjediser.

Trasig at kjendissladder blir viktigere enn saker som faktisk betyr noe, mener du vel? Folk har blitt nokså flate og uengasjerte når doen til Madonna blir en salgbar nyhet... :overrasket:

Skrevet

Skjønner henne litt jeg. Har selv aversjoner mot offentlige toaletter, og liker best å gå hjemme. Så når en har råd. Horfor ikke ta med en do en føler seg hjemme på. ;)

Tragisk at dette er kjempenyheter i mediene da.

Skrevet (endret)
Solkongen er Ludwig Den 12

Var det ikke Ludvig XIV? 14? Det er jeg nesten helt hundre sikker på...

Ludvig XIV - Solkongen (1638-1715)
Google er en bra ting Endret av mysan
Skrevet

Veldig glad jeg hadde tilgang på andre doer på Quarten enn de som stod i bakker rundt omkring! Skjønner Madonna veldig godt jeg :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...