Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få bedre hud? Den er helt jævlig og jeg føler jeg har prøvd alt. Har på foundation for tiden pga det er så ille uansett men prøvd å gått sminkefri i et år nå. Startet etter munnbind påbud osv etter korona brøyt ut. Jobber i institusjon og er veldig tørr luft i tillegg. Det jeg har mest er nupper og hudormer. Jeg er nødt til å klemme, det har blitt bedre men må klemme hver dag i perioder for at det skal holde seg jevnt. Render hud hver dag. Kanksje produkt som vil fungere? Unnskyld gebrokk 

Screenshot_20220501-030754_Gallery.jpg

Screenshot_20220501-030757_Gallery.jpg

Anonymkode: a61da...520

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sminke blir stygg etter 5 minutter. Var ikke sånn før men den kaker seg pga alle ujevnheter i hud.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du unne deg en time hos hudpleier for å få nullstilt litt, og få hjelp med å velge riktige produkter? 
Kan kanskje tyde på at du har kommet inn i en ond sirkel. 

Anonymkode: c03f7...d73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med brukeren over at du bør ta en tur til hudpleieren, for å klemme ut hudormene og få en skikkelig rens. 

Anonymkode: f7713...cdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kunne du unne deg en time hos hudpleier for å få nullstilt litt, og få hjelp med å velge riktige produkter? 
Kan kanskje tyde på at du har kommet inn i en ond sirkel. 

Vil heller anbefale TS å gå til en hudlege 

Anonymkode: e3d5a...e8f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville gått til hudlege da dette ser mer omfattende ut enn hva ordinære produkter eller hudpleiere vil forandre på.

Vanskelig å se ordentlig på bildene, men det er whiteheads? Komedoner? Eller er det tørrhet/porer/noe komedoner? 

Uansett: jeg vil tro du må på en kur med etellerannet sterkere Avitaminpreparat på resept først. 

Du kan selvsagt forsøke BHA, men jeg tror ikke det gir så mye effekt utover å irritere litt mer. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for helseskadelige råd.

- Rhodiola, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Vil for øvrig fraråde på det sterkeste å klemme på huden. Hvilke produkter bruker du nå? Morgenrutine og kveldsrutine samt hvilke sminkeprodukter bruker du? Lettere å gi deg råd når man vet hvilke produkter du bruker og hvordan hudpleierutinen din er. Selv om jeg vil anbefale time hos hudlege. 

AnonymBruker
Skrevet

Som flere over skriver kan en tur til hudlege være lurt. Ellers har jeg slitt en del med kviser opp igjennom og merke Dermalogica har fungert veldig bra for meg. Men kanskje huden din trenger litt dypere rens, slik som en scrub og et serum som kan trenge inn i huden?

Anonymkode: 724fd...b35

AnonymBruker
Skrevet

Stikker bare innom for å takke admin for rydding i tråden. Så en stygg kommentar her i dag tidlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil heller anbefale TS å gå til en hudlege 

Offentlig hudlege krever henvisning for å gi time. Det må tas gjennom fastlegen 

Anonymkode: 38ed0...104

AnonymBruker
Skrevet
Fløff skrev (På 1.5.2022 den 15.04):

Jeg ville gått til hudlege da dette ser mer omfattende ut enn hva ordinære produkter eller hudpleiere vil forandre på.

Vanskelig å se ordentlig på bildene, men det er whiteheads? Komedoner? Eller er det tørrhet/porer/noe komedoner? 

Uansett: jeg vil tro du må på en kur med etellerannet sterkere Avitaminpreparat på resept først. 

Du kan selvsagt forsøke BHA, men jeg tror ikke det gir så mye effekt utover å irritere litt mer. 

Tror det er hva jeg markerte. Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...