AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Hei! jeg vet at dette kanskje er litt teit å spørre om, men jeg er genuint nysgjerrig. Jeg lurer på om man kan trekke seg hvis man har sagt ja til å komme å skrive kontrakt på tekst? Jeg får så dårlig samvittighet og en dårlig følelse siden jeg har sagt ja og at jeg skal møte vedkommende imorgen kveld, men jeg har ombestemt meg og vil gjerne flytte tilbake til studiestedet mitt igjen istedenfor å ha enda et år med kun hjemmestudier(alle emnene er valgfri å møte opp på og det brukes mye zoom). Hva kan jeg evt skrive til huseier? Mvh Fortvilet student Anonymkode: 10a47...294
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Kontrakt på tekst? Har du ikke signert så kan du nok si at du trekker deg. Anonymkode: fd103...b70 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kontrakt på tekst? Har du ikke signert så kan du nok si at du trekker deg. Anonymkode: fd103...b70 Har ikke signert nei bare sagt at jeg skal komme å signere til dato/klokkeslett Anonymkode: 10a47...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå