Gå til innhold

Liker du å slikke eller gjør du det fordi du «må»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dere menn liker å slikke eller om det er mer sånn «plikt» fordi mange kvinner ikke kommer vaginalt?

Og kvinner: liker dere det? Hvor viktig er det?

Ei venninne av meg liker det ikke, så mannen gjennom 8 år får ikke gjøre det. Det synes han er helt greit, for han synes uansett det er litt pes :fnise: Skal sies at de har et godt og aktivt sexliv!!

Dette er nesten uforståelig for meg. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde giddet sex uten slikking/oralsex! Her er det altså en dealbreaker.

mvh

Kvinne, 38 år

Anonymkode: 97133...a17

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da forskjellig fra mann til mann. Og kvinne til kvinne.

• Liker 2
Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lurer på om dere menn liker å slikke eller om det er mer sånn «plikt» fordi mange kvinner ikke kommer vaginalt?

Og kvinner: liker dere det? Hvor viktig er det?

Ei venninne av meg liker det ikke, så mannen gjennom 8 år får ikke gjøre det. Det synes han er helt greit, for han synes uansett det er litt pes :fnise: Skal sies at de har et godt og aktivt sexliv!!

Dette er nesten uforståelig for meg. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde giddet sex uten slikking/oralsex! Her er det altså en dealbreaker.

mvh

Kvinne, 38 år

Jeg liker det hvis mannen er god, ellers kjeder jeg meg bare.

Har aldri kommet av oralsex alene.

Elsker å suge ren pikk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å slikke. Mann 36

Anonymkode: 90e6b...de2

Skrevet

Elsker å slikke. Det som gjør det ekstra godt er å smøre et par dråper glid/olje med vaniljesmak på fitta 😍.

Da er det som å spise dessert 😍😍😍

• Liker 4
Skrevet

Dette er vel like mange meninger om som det er par? Oralsex er deilig og det å slikke dama og bruke fingre eller annet samtidig er digg når hun nyter og kommer. Hvis hun setter seg på ansiktet mitt så er det skikkelig digg. Hun tar meg slik hun vil og trenger, det er ufattelig triggende. Men det MÅ ikke skje hver gang eller så og så ofte, det skjer om hun ber om det eller han spør eller det faller seg slik. Mange trenger det for orgasme mens andre kommer på flere andre måter og det er ikke så viktig da de får tilfredstillelse på andre steder og måter. Det er ikke en fasit på når eller hvor mye, men det er digg å slikke dama og hun elsker når jeg gir henne tunge rundt der nede. Snakk sammen, finn ut hva den andre ønsker, kommunikasjon er alt i slike tilfeller. Men for all del, tilby deg om du er usikker, sier hun nei så mener hun det og gjør noe annet.

Lykke til!

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (27 minutter siden):

Det er da forskjellig fra mann til mann. Og kvinne til kvinne.

Jada, det vet jeg da! Derfor jeg spør om «du» liker det eller ikke. 
Altså, en tråd basert på nysgjerrighet en lørdagsnatt. Ikke ute etter et forskningsbasert fasit.

Teksten i innlegget mitt tenker jeg også gjenspeiler at jeg vet dette er ulikt og individuelt. 

Men takk for svar! :) 

TS

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Skulle prøve en gang men i det hun fikk skrudd av lyset og hun hadde tatt av klærne så fyltes rommet av en lukt som jeg aldri kommer til å glemme har ikke vært i nærheten av en jente igjen etter  det var vel i 2013 eller noe  hun var 19 og jeg 24  

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (24 minutter siden):

Skulle prøve en gang men i det hun fikk skrudd av lyset og hun hadde tatt av klærne så fyltes rommet av en lukt som jeg aldri kommer til å glemme har ikke vært i nærheten av en jente igjen etter  det var vel i 2013 eller noe  hun var 19 og jeg 24  

Lukt? Var det en uteligger du hadde på besøk eller? Man bør jo selvsagt være ren og deilig og relativt nydusjet, men mange liker at hun har gått en del timer siden forrige vask, da lukter det ofte av kåt kjønn og det tenner mange menn.Men en kvinne lukter bare deilig der nede og slikke henne er bare digg! Om du kjente en lukt du ikke likte så var hun kanskje ikke ren? Det kan være at hun brukte medikamenter og som bivirkning som ga en egen lukt via underlivet? Men om det fikk deg til å  unngå kvinner i ) år så er du kanskje også tiltrukket av det samme kjønn som deg selv kanskje? Eller runker du er er happy med det? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slikking er kjedelig. Men gjør du på grunn av hennes nytelse og lyder. Gir meg ingenting. Mann 47

Anonymkode: 58e7b...3e5

Skrevet

Sometimes

AnonymBruker
Skrevet

Er glad i å spise fitte. Det smaker godt og det er så gøy når dama kommer mens man holder på. 

Anonymkode: dbc59...483

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket. Gir meg absolutt ingenting 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Pingvinen said:

Jeg liker ikke å bli slikket. Gir meg absolutt ingenting 

Det er vel ikke for alle. Kan du si hva du ikke liker med det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke for alle. Kan du si hva du ikke liker med det?

Det bare gir meg ingenting. Etter kort stund blir det bare irriterende. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Pingvinen said:

Det bare gir meg ingenting. Etter kort stund blir det bare irriterende. 

Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Han elsker å slikke, jeg elsker å bli slikket. 

Anonymkode: 9a96c...4bf

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å slikke damer som viser at de liker å bli slikket, det er en deilig følelse å ligge mellom beina til en kvinne og føle nytelsen hennes. Når det er på den måten kan det godt hende at jeg faktisk blir kåtere enn henne av slikkingen, og når jeg koser meg med noe da kan jeg holde på lenge. 

Tror det virker sånn at når hun ser at jeg nyter det så blir hun mer komfortabel og kan hengi seg til egen lyst og kåthet, dette igjen insperer meg selv enda mer, det som kalles for en positiv spiral 🙂

Anonymkode: b99b9...ba4

• Liker 4
  • Hjerte 3
Gjest Hottentått
Skrevet

Liker ikke å bli slikket. Syns det er forferdelig kleint og jeg blir aldri komfortabel med det🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...