Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Hallo i luken. Jeg trenger å få tilbakemelding fra noen utenforstående. Jeg har vært i lag med forloveden min i snart 7 år. Vi har bodd i lag i 5 år, og vært forlovet i 1,5. Kommunikasjon føler jeg det er svært lite av. Huset vårt er ikke så stort, men så lenge jeg må gjøre alt husarbeidet alene så kan det være litt rotete i blandt. Og da klager han, uten å hjelpe til... Jeg distanserer meg fra han mer og mer, og i det siste veldig mye. Vi har en felles venn, som jeg rett og slett nå tror jeg faller for. Problemet mitt er at jeg tror ikke at denne vennen vår noen gang ville gjort noenting for å såre forloveden min. Tror som gutter er de alt for lojale. Men han vennen vår er ganske flink til å fortelle meg at forholdet mitt med forloveden min ikke går noe sted, at vi aldri kommer til å bli gift og få barn. Forstår ikke hvorfor han skal si slike ting til meg. Hva tjener han på det liksom? Det skumle er at om jeg nevner for venninner at jeg tror jeg kanskje har følelser for en annen, klarer samtlige å gjette på hvem det er før jeg får sagt ferdig setningen...
missluna Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Jeg ville ha prøvd å snakke med han om det. Spurt han om hva han mente om forrholdet. Om han synes det er en ting å satse på.. Kanskje han føler det samme som deg? At det er litt døfødt? Du kommer ingen vei uten å snakke om det. Og om du har følelser for en annen er det i alle fall en god grunn å ta tak i ting. Gjør i alle fall ingenting med denne kameraten mens du er sammen med din forlovede. Det bærer ingenting godt. Det kan jo virke som at denne kameraten er en smule betatt av deg også siden han nevner til stadighet at du og din forlovede ikke passer sammen. Ellers kan det være din forlovede som har snakket med han om det..? Håper det ordner seg til det bedre i alle fall. Lykke til
Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 Snakket med han i bilen på vei hjem fra søndagsmiddagen hos foreldrene hans. Jeg er ikke så flink til å ta opp slike ting, så jeg syntes jo jeg var veldig flink i dag da. Sa at jeg trenger å få mer oppmerksomhet, og da at jeg ikke mener at vi skal sitte og se film sammen. For da er det jo lærretet som får oppmerksomhet og ikke jeg. Det jeg trenger er å kommunisere med han, rett og slett å bare snakke om hverdagslige ting. Finne på noe... Men jeg kommer ikke på noe som vi kan gjøre i lag. Forventer at han dreper alle forslagene mine ganske momentant, så det er litt vanskelig å komme på noe som kan høres "verdig" ut. Når jeg nevnte at vi ikke snakket sammen lengre, så kunne ikke han huske om vi noen gang har snakket sammen. Det mener jeg jo vi har, hvis ikke kunne vi vel ikke vite så mye om hverandre som vi gjør? Han spurte meg rett ut om forholdet vårt nærmet seg slutten... jeg svarte nei, og forklarte at jeg mener det må kunne gå an å snakke sammen igjen. Synes det er litt rart at han kom med den setningen da, for den hadde aldri jeg klart å si høyt... En dag må jeg nok snakke med han kameraten min også og høre hva han egentlig mener om meg. Om jeg er ei venninne av han, eller om jeg bare er dama til kompisen liksom. Så får vi se hva han svarer før jeg uttaler meg noe mer om mine følelser tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå