Akryl Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg er høy utdannet, med god jobb. Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. Noen andre som føler samme som meg? 1
got2go Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Hadde vært et interessant tema dersom dette var reelt. Men en så "høyt utdannet" person som deg, og ikke klarer å skrive korrekt? Gå å legg deg heller, enn å sitte å kjede deg. 10 2
Snuffa99 Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Akryl skrev (11 minutter siden): Jeg er høy utdannet, med god jobb. Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. Noen andre som føler samme som meg? Dårligste trollinga jeg har lest.. Prøv med litt innlevelse neste gang 7 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #8 Skrevet 1. mai 2022 Akryl skrev (17 timer siden): Jeg er høy utdannet, med god jobb. Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. Noen andre som føler samme som meg? Nei ingen føler det samme som du gjør. Fordi alle andre bryr seg om barna sine, og vil barna skal ha det fint i barnehagen - det vil si ta imot noen råd og delta på møter for at foreldre og ansatte i barnehagen skal kunne samarbeide og ha god dialog. Og for en ekkel oppførsel du har, virker som det er DU som har lite kompetanse. Creds til de i barnehagen som gjør en god innsats og har VELDIG HØY kompetanse! Anonymkode: eaa06...edc 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #9 Skrevet 1. mai 2022 Så du er høy og utdannet sier du? Vi snakker ikke om høyde regner jeg med 😄 Anonymkode: 5f5a7...01c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #10 Skrevet 1. mai 2022 Mange med høy utdannelse har en spesialisering, noe som de nesten er alene om å være god på. Det gjør at en er ikke ekspert på alle områder. Det gir en likevel en viss selvsikkerhet på en del områder. Jeg føler likevel at mange med høyere utfanning har en viss ydmykhet knyttet til at man vet det er mye man ikke kan. Så jeg sier at Dunning-Krugereffekten har vært på ferde og at vedkommende har en bachelor i noe. Anonymkode: 4ae8d...1c5 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Skrevet 1. mai 2022 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1572211-er-på-feriehus-med-barn-er-veldig-redd/?tab=comments#comment-29624779 Anonymkode: 99125...ad4 1
Gjest våroghøst Skrevet 1. mai 2022 #12 Skrevet 1. mai 2022 Akryl skrev (19 timer siden): Jeg er høy utdannet, med god jobb. Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. Noen andre som føler samme som meg? Høyere utdanning enn oss? Vel, nå er jo utdanningen for pedagogisk leder og bhg lærer faktisk tre år , og ikke mer. Sånn er det. Og bhg ER IKKE en plass for kun levering, det er en del av utdanningsløpet. Du bør samarbeide med bhg.
Tough cookie Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 Akryl skrev (19 timer siden): Jeg er høy utdannet, med god jobb. Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. Noen andre som føler samme som meg? Hva er du utdannet som?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 Tough cookie skrev (13 minutter siden): Hva er du utdannet som? Noe innenfor høy? Agronom kanskje? Anonymkode: e1ffb...9d2 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #15 Skrevet 1. mai 2022 Tough cookie skrev (15 minutter siden): Hva er du utdannet som? Høyt utdannet troll 🤣 Anonymkode: a263a...8b4 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #16 Skrevet 1. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Noe innenfor høy? Agronom kanskje? Anonymkode: e1ffb...9d2 Hahaha! Anonymkode: 5f5a7...01c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #17 Skrevet 1. mai 2022 Sosial kompetanse har du iallfall ikke mye av. Anonymkode: f8755...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #18 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1572211-er-på-feriehus-med-barn-er-veldig-redd/?tab=comments#comment-29624779 Anonymkode: 99125...ad4 Mente å huske at jeg hadde sett samme brukernavn i en annen tråd med et helt annet tema ja! 😂 TS - hvis du skal trolle så burde du i hvert fall gjøre det som anonym så du ikke blir gjenkjent fra tidligere tråder som ikke stemmer overens med den personen du prøver å late som du er i dag 🙈 Anonymkode: bf05c...16d 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #19 Skrevet 1. mai 2022 For å ha så høy utdannelse, vil jeg tørre å påstå at den sosiale intelligensen din er lav. Anonymkode: d035d...249
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #20 Skrevet 1. mai 2022 Ts? Hvorfor alle desse trådene? Og du virker veldig opphengt i barn! Og ikke minst som en person som tenker veldig stygt om barn. Du fremstår utrolig ekkel og creepy! Anonymkode: a3cbf...905 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå