Gå til innhold

Lei av all maset fra barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høy utdannet, med god jobb.

Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. 

Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. 

Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. 

Noen andre som føler samme som meg? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 85f6d...90a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nice try.

Anonymkode: 3c92d...0e0

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 99c61...179

Skrevet

Hadde vært et interessant tema dersom dette var reelt. Men en så "høyt utdannet" person som deg, og ikke klarer å skrive korrekt? Gå å legg deg heller, enn å sitte å kjede deg.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Akryl skrev (11 minutter siden):

Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. 

Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. 

Dårligste trollinga jeg har lest.. Prøv med litt innlevelse neste gang 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Idiot!

Anonymkode: adf05...750

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (17 timer siden):

Nei ingen føler det samme som du gjør. 
Fordi alle andre bryr seg om barna sine, og vil barna skal ha det fint i barnehagen - det vil si ta imot noen råd og delta på møter for at foreldre og ansatte i barnehagen skal kunne samarbeide og ha god dialog. 

Og for en ekkel oppførsel du har, virker som det er DU som har lite kompetanse. 
Creds til de i barnehagen som gjør en god innsats og har VELDIG HØY kompetanse! 

Anonymkode: eaa06...edc

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du er høy og utdannet sier du? Vi snakker ikke om høyde regner jeg med 😄

Anonymkode: 5f5a7...01c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange med høy utdannelse har en spesialisering, noe som de nesten er alene om å være god på. Det gjør at en er ikke ekspert på alle områder.  Det gir en likevel en viss selvsikkerhet på en del områder.   Jeg føler likevel at mange med høyere utfanning har en viss ydmykhet knyttet til at man vet det er mye man ikke kan. Så jeg sier at Dunning-Krugereffekten har vært på ferde og at vedkommende har en bachelor i noe.   

Anonymkode: 4ae8d...1c5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest våroghøst
Skrevet
Akryl skrev (19 timer siden):

Høyere utdanning enn oss? Vel, nå er jo utdanningen for pedagogisk leder og bhg lærer faktisk tre år , og ikke mer. Sånn er det. Og bhg ER IKKE en plass for kun levering, det er en del av utdanningsløpet. Du bør samarbeide med bhg.

Skrevet
Akryl skrev (19 timer siden):

Hva er du utdannet som?

AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (13 minutter siden):

Hva er du utdannet som?

Noe innenfor høy? Agronom kanskje?

Anonymkode: e1ffb...9d2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (15 minutter siden):

Hva er du utdannet som?

Høyt utdannet troll 🤣

Anonymkode: a263a...8b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Noe innenfor høy? Agronom kanskje?

Anonymkode: e1ffb...9d2

Hahaha! 

Anonymkode: 5f5a7...01c

AnonymBruker
Skrevet

Sosial kompetanse har du iallfall ikke mye av. 

Anonymkode: f8755...7cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mente å huske at jeg hadde sett samme brukernavn i en annen tråd med et helt annet tema ja! 😂

TS - hvis du skal trolle så burde du i hvert fall gjøre det som anonym så du ikke blir gjenkjent fra tidligere tråder som ikke stemmer overens med den personen du prøver å late som du er i dag 🙈

Anonymkode: bf05c...16d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For å ha så høy utdannelse, vil jeg tørre å påstå at den sosiale intelligensen din er lav. 

Anonymkode: d035d...249

AnonymBruker
Skrevet

Ts? Hvorfor alle desse trådene? Og du virker veldig opphengt i barn! Og ikke minst som en person som tenker veldig stygt om barn. Du fremstår utrolig ekkel og creepy! 

Anonymkode: a3cbf...905

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...