Akryl Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg er høy utdannet, med god jobb. Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. Noen andre som føler samme som meg? 1
got2go Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Hadde vært et interessant tema dersom dette var reelt. Men en så "høyt utdannet" person som deg, og ikke klarer å skrive korrekt? Gå å legg deg heller, enn å sitte å kjede deg. 10 2
Snuffa99 Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Akryl skrev (11 minutter siden): Jeg er høy utdannet, med god jobb. Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. Noen andre som føler samme som meg? Dårligste trollinga jeg har lest.. Prøv med litt innlevelse neste gang 7 2