Gå til innhold

Lei av all maset fra barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høy utdannet, med god jobb.

Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. 

Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. 

Vil ikke ha noen små råd eller delta på møter eller dugnad. 

Noen andre som føler samme som meg? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 85f6d...90a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nice try.

Anonymkode: 3c92d...0e0

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 99c61...179

Skrevet

Hadde vært et interessant tema dersom dette var reelt. Men en så "høyt utdannet" person som deg, og ikke klarer å skrive korrekt? Gå å legg deg heller, enn å sitte å kjede deg.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Akryl skrev (11 minutter siden):

Sender barnet i barnehage for at noen skal passet barnet. De som jobber der har lite kompetanse sammenlignet med meg. 

Det eneste jeg ønsker at de skal sørge for at barnet har det bra og få sosialisere med andre barn. 

Dårligste trollinga jeg har lest.. Prøv med litt innlevelse neste gang 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Idiot!

Anonymkode: adf05...750

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (17 timer siden):

Nei ingen føler det samme som du gjør. 
Fordi alle andre bryr seg om barna sine, og vil barna skal ha det fint i barnehagen - det vil si ta imot noen råd og delta på møter for at foreldre og ansatte i barnehagen skal kunne samarbeide og ha god dialog. 

Og for en ekkel oppførsel du har, virker som det er DU som har lite kompetanse. 
Creds til de i barnehagen som gjør en god innsats og har VELDIG HØY kompetanse! 

Anonymkode: eaa06...edc

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du er høy og utdannet sier du? Vi snakker ikke om høyde regner jeg med 😄

Anonymkode: 5f5a7...01c

• Liker 2
AnonymBruker