AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg har vært forkjøla nå i nesten en hel uke. Vondt i halsen og har hatt litt feber, litt vondt i hodet. Føler meg bedre, men har fortsatt vondt i halsen. Hvor lenge er jeg smittsom egentlig? Må jeg være borte fra jobb så lenge jeg har vondt i halsen? Når man har corona sier de jo at man ikke er smittsom etter 4-5 dager, selv om man fortsatt har symptomer som vondt i halsen osv. Da burde vel det samme gjelde for vanlig forkjølelse også eller? Anonymkode: 3a87c...396
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Jeg har forholdt meg til korona regler på dette. Anonymkode: 6946b...b71
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Leste meg frem til at man er smittsom 3-4 dager fra det bryter ut. Jeg fikk forkjølelse mandag i den stille uke I påsken. Måtte på jobb man-tirs og ons. Før det var rød dager. På'n igjen lørdag. Lurer på hvor mange jeg smittet? Sånn er det når det ikke er folk å ta av. Alle friske måtte ha påskeferie. Jobber butikk. Er i dag på dag 20 med fortsatt hoste, gul slim i hals og sliten. 3 uker i morgen så håper det snart er over. Anonymkode: 9f281...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå