AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Vel, det er vel ikke akkurat en stor snakkis lenger, så en døgnflue i hvert fall. Anonymkode: 6083d...462 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Var ikke så bra Anonymkode: 3ad2d...ae1 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Nei, ikke oppskrytt. Det var nyskapende. Hadde det kommet nå derimot - når alle andre serier har hermet etter den - hadde den ikke vært så spesiell. Anonymkode: 763f5...25e 26 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Det var kjempebra når det kom. Det er jo slik med det meste - det treffer en nerve i tiden der og da. At man ikke kjenner den nerven flere år senere betyr ikke at det var overvurdert. Anonymkode: dbe71...7db 33 3 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Det var bra i sin tid. Jeg hadde problemer med noe av skuespillet på begynnelsen, men etter hvert syntes jeg det var bra. Anonymkode: fd8a0...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 Den traff tidens ånd veldig. Anonymkode: 6dfed...6ec 19 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 Må også legge til at dette var en veldig lavbudsjettserie. Det var på ingen måte en stor satsing, så det er kult at den tok av sånn den gjorde! Anonymkode: fd8a0...4f6 14 2
Vaffelhunden Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 Passet ikke for meg. Slik jeg forstod det var den en serie som handlet mye om alkohol og fjortissex. Da jeg var ungdom var jeg opptatt med helt andre ting.
Entern Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 1. sesong: kjempebra, veldig virkelighetsnært og troverdig, aldri sett noe sånn før 👍👍👍👍 2. sesong: dårlig, legeroman/pikeroman om å finne den rike (og ekle) drømmeprinsen. Mistet all respekt og sympati for Noora 🖕🖕🖕 3. sesong: fantastisk, kanskje beste skildring av homofil forelskelse og kjærlighet noen gang (hvert fall 2. plass da, etter Brokeback Mountain) 👍👍👍👍 4. sesong: relativt dårlig, rotete, ufokusert og uferdig 👎👎👎 Sana funket ikke helt som hovedperson, hun gjør ikke annet enn å gjøre alt maks vanskelig for seg selv, happy ending-en kom utav det blå som en deus machina Så…første og tredje sesong fortjener absolutt hypen. Andre og fjerde gjør det absolutt ikke. Hadde de byttet Noora med Vilde og Sana med jente-Chris så kanskje? De burde i alle fall latt siste sesong handle om Chris eller Vilde, Sana hasn’t got it. Misforstå meg rett altså, Iman er flott og jeg liker Sana masse men hun var best som en sånn litt sur og fiendtlig dame med ekstrem sminke og hardt blikk, men Sana var en mye bedre hovedperson enn Noora, som funket som en sånn litt for perfekt biperson med litt for perfekt utseende og litt for perfekte meninger men som hovedperson er hun utålelig. Særlig siden hun ofrer alle de fine idealene når en rik, ekkel fyr seiler forbi 🤢🤢🤢🤮🤮🤮 klarte ikke tro på Noora. De andre karakterene var troverdige *ja absolutt Sana også* men Noora er en Mary Sue. Vil rangere sesongene 3, 1, 4, 2. Overhypet? Næh. Josefine Frida og Ulrikke Falck ER absolutt overhypet. Men det er ikke Skams feil 🙂 Håper å se «jente-Chris» i flere ting, hun var veldig kul og troverdig. Ville gjerne sett Iman i flere ting og, men hørte hun hadde lagt skuespillet på hylla?😞 14 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva mener du? Anonymkode: 74ab9...a57 Det var en tv-serie. De pleier å miste nyhetens interesse ganske fort. Bra til sin tid. Anonymkode: 94356...a61 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 Jeg likte veldig godt sesong 1 og 2, håpte på en sesong hver med jentene før de ga seg. Sesong 3 og 4 var vel helt greie, men følte de manglet noe, de ble liksom for mye? Kanskje det hadde noe med at sesong 3 gjorde serien kjent over hele verden. Og det føltes som de prøvde å appellere mer til en større publikum. Anonymkode: 0ec74...067 5 1
Heydayotheinterweb Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 Er ikke alt av søppel-tv hype? Keeps you consuming so you don't think!
Anonymburker Skrevet 1. mai 2022 #15 Skrevet 1. mai 2022 Aldri sett. Men fått med meg Josefine Frida Pettersen😁 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #16 Skrevet 1. mai 2022 hele opplegget var vel rettet inn mot barnslige fjortiser, eller yngre... Anonymkode: 89c3f...dc8
Polarisstella Skrevet 1. mai 2022 #17 Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (10 timer siden): 1. sesong: kjempebra, veldig virkelighetsnært og troverdig, aldri sett noe sånn før 👍👍👍👍 2. sesong: dårlig, legeroman/pikeroman om å finne den rike (og ekle) drømmeprinsen. Mistet all respekt og sympati for Noora 🖕🖕🖕 3. sesong: fantastisk, kanskje beste skildring av homofil forelskelse og kjærlighet noen gang (hvert fall 2. plass da, etter Brokeback Mountain) 👍👍👍👍 4. sesong: relativt dårlig, rotete, ufokusert og uferdig 👎👎👎 Sana funket ikke helt som hovedperson, hun gjør ikke annet enn å gjøre alt maks vanskelig for seg selv, happy ending-en kom utav det blå som en deus machina Så…første og tredje sesong fortjener absolutt hypen. Andre og fjerde gjør det absolutt ikke. Hadde de byttet Noora med Vilde og Sana med jente-Chris så kanskje? De burde i alle fall latt siste sesong handle om Chris eller Vilde, Sana hasn’t got it. Misforstå meg rett altså, Iman er flott og jeg liker Sana masse men hun var best som en sånn litt sur og fiendtlig dame med ekstrem sminke og hardt blikk, men Sana var en mye bedre hovedperson enn Noora, som funket som en sånn litt for perfekt biperson med litt for perfekt utseende og litt for perfekte meninger men som hovedperson er hun utålelig. Særlig siden hun ofrer alle de fine idealene når en rik, ekkel fyr seiler forbi 🤢🤢🤢🤮🤮🤮 klarte ikke tro på Noora. De andre karakterene var troverdige *ja absolutt Sana også* men Noora er en Mary Sue. Vil rangere sesongene 3, 1, 4, 2. Overhypet? Næh. Josefine Frida og Ulrikke Falck ER absolutt overhypet. Men det er ikke Skams feil 🙂 Håper å se «jente-Chris» i flere ting, hun var veldig kul og troverdig. Ville gjerne sett Iman i flere ting og, men hørte hun hadde lagt skuespillet på hylla?😞 Det er bare oppsøke Det Norske Teatret, der finner du "jente Chris", Ina Svenningdal i diverse roller og stykker. 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #18 Skrevet 1. mai 2022 Skam var fantastisk, men enda bedre når man fulgte det via nettsiden og fikk se småsnutter og meldinger mellom karakterene. Det kunne føles som man levde samtidig som dem, og man fikk oppdateringer gjennom dagene på tidspunktene det var satt i serien. Anonymkode: f44f0...1e6 13
Tone83 Skrevet 1. mai 2022 #19 Skrevet 1. mai 2022 Den kirkescenen som vant årets tv-øyeblikk fra sesong 3 var bare helt amazing. Jeg gråt. elsket skam, selv om jeg nok ikke var målgruppen. 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #20 Skrevet 1. mai 2022 Oppskrytt til de grader, spesielt sesong 2, som var helt forferdelig pinlig.. Jeg orker ikke en gang å begynne å skrive alt som var ræva med den sesongen, hadde blitt sittende hele dagen 😵 Noora.. grøss.. Jæj.ække.fårrrelska.i.Wiliiammmm. Lissåmmmm!!! Helt ufattelig elendig skuespill. Enig i at sesong 1 og 3 var best. Eva og Isak var de mest troverdige skuespillerne i hele serien. Mange av de andre var utrolig dårlige, alt de sa hørtes ut som en tale skrevet av en 30 år eldre person. Hun som spiller Sana var dårlig skuespiller og sesongen hennes var sørgende kjedelig. Min tenåringsdatter så alle sesongene for et par år siden med sine venninner, da var de 15, og de syntes det var utrolig dårlig og lite troverdig, og spesielt Noora og William-historien lo de mye av, og syntes det var elendig spilt. Anonymkode: 08b61...8f9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå