Gå til innhold

Jeg vil ha én fin og kostbar veske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg jobber som spesialsykepleier og har en allminnelig jobb med en allminnelig lønn. Jeg bruker ikke å pynte meg noe til vanlig. Har en brun navnløs skinnveske og kjøper stort sett klærne mine på Lindex HM Floyd o.l. 

Men jeg vil gjerne pynte meg til fest. Jeg har lyst til å investere i én litt kostbar veske som jeg kan ha når jeg skal være fin. Som på julebord eller bryllup. Jeg vil at det skal synes at den er kostbar, men jeg vil ikke at den skal være harry. Den må ikke være for stor eller for liten. 

Jeg er 38 år gammel. 

Hva slags veske kan det være?

Anonymkode: 3be80...f35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vesker som er mer klassiske og anvendelige enn Chanel sine, i tillegg til at det er en ok investering om man vil selge den igjen.

Nå skriver du jo ikke noe om pris du kan tenke deg da.

Anonymkode: 082f1...7d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller brukt penger på en dyrere hverdagsveske enn en du bare bruker til pynt/fest. Du må jo velge en du liker og synes er fin, så se på mange. Chanel, mulberry, Gucci, ysl eller bottega veneta (min favoritt) kan være noen aktuelle merker.

Anonymkode: cdae3...bd8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

The curated lager semi-rimelige vesker med like god kvalitet som designervesker. Håndtaket kan pakkes inn i vesken slik at det blir en clutch på fest.

Er enig med personen ovenfor om at det er bedre å gå for en veske som ikke kun går til fest. 

Anonymkode: de049...2c6

• Liker 2
Skrevet

Enig med de over meg her.. Tenker det er mer økonomisk å kjøpe en veske som kan brukes til både hverdag og fest.

Hva ser du for deg selv?  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spesialsykepleier med en allminnelig jobb og en  allminnelig lønn. Hva med en alminnelig veske med et alminnelig innhold? 

Anonymkode: c5596...8c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ingen vesker som er mer klassiske og anvendelige enn Chanel sine, i tillegg til at det er en ok investering om man vil selge den igjen.

Nå skriver du jo ikke noe om pris du kan tenke deg da.

Anonymkode: 082f1...7d7

Enig i denne. Jeg har ikke en «ting» for dyre vesker selv, men ei venninne kjøpte seg Chanel. Og det er en veske som kan brukes til det aller meste; enten det er å style seg litt opp til en cafeavtale med venner eller et fint selskap.

Anonymkode: 88721...101

• Liker 2
Skrevet

Bottega Veneta 👌

301EA5DC-C43B-4E1C-BBEF-AB3903CDB67A.jpeg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Spesialsykepleier med en allminnelig jobb og en  allminnelig lønn. Hva med en alminnelig veske med et alminnelig innhold? 

Hva i all verden er dette? Mener du at fordi noen har valgt en særdeles samfunnsnyttig jobb som er heller dårlig betalt i forhold til innsatsen de må legge inn, så kan de ikke velge å bruke pengene sine på det som de ønsker seg og syns er meningsfylt for dem? Eller hva tenkte du her?

Anonymkode: 10e1d...5b4

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Trollkatt skrev (12 minutter siden):

Bottega Veneta 👌

301EA5DC-C43B-4E1C-BBEF-AB3903CDB67A.jpeg

Denne var fin, synes jeg. Jeg tittet også på disse chanel veskene. De er også veldig fine synes jeg. Hvor kjøper man en sånn veske i så fall. Jeg googlet litt. Det er veldig mye forskjellig med forskjellige priser. Er det trygt å kjøpe brukt? Hvordan vet man at den er ekte? 

Skrevet

Mulberry har veldig mange fine vesker; jeg har flere fra det merket, 3 (hadde 4 men solgte ei som aldri ble brukt) hverdagsvesker og 2 vesker som er mere til fest. 

Mulberry er klassisk og tidløst, og det er lett å selge videre. 

Personlig så kunne jeg ikke ha tenkt meg veske fra Chanel, flere av de er så populære at de blir litt oppbrukt. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Celine box bag ❤️

Anonymkode: a4d83...4a7

• Liker 3
Skrevet

Hermēs har også mange fine vesker

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulberry Lily passer både til hverdag og fest. Fins i minst to størrelser nå, small og medium. De hadde også en mini men tror den er ute av produksjon nå. Small passer best til fest men er litt liten til hverdag.

Anonymkode: cad0a...55c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange gode alternativer. Jeg likte denne Mulberry Lily godt også, og den var jo i en litt annen prisklasse. 

Igjen. Hvor er det trygt å kjøpe slike designervesker på nett? Bør jeg vente til jeg skal i en butikk? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva i all verden er dette? Mener du at fordi noen har valgt en særdeles samfunnsnyttig jobb som er heller dårlig betalt i forhold til innsatsen de må legge inn, så kan de ikke velge å bruke pengene sine på det som de ønsker seg og syns er meningsfylt for dem? Eller hva tenkte du her?

Anonymkode: 10e1d...5b4

Jeg tenker at ts ikke er spesialsykepleier, men bare vil fortelle at det er en alminnelig jobb med en allminnelig lønn. Vil ikke påstå at en spesialsykepleier tjener så dårlig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere fra YSL, om du ikke har noe i mot logoen i front. Synes de er klassiske og tidløse. Sjekk også ut Celine.

Lily var superpopulær for 10 års tid siden, så den er noe oppbrukt for min del. 

Anonymkode: 476ff...22c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mulberry Lily passer både til hverdag og fest. Fins i minst to størrelser nå, small og medium. De hadde også en mini men tror den er ute av produksjon nå. Small passer best til fest men er litt liten til hverdag.

Anonymkode: cad0a...55c

Den ville jeg valgt, Mulberry er tidløst og ikke like dyrt som Chanel.

Anonymkode: 5e722...d71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes Mulberry Lily er finere enn Chanel som absolutt "alle" har.  

Anonymkode: 18d60...af0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...