Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går å tenker på hva hvis. Jeg er 7 mnd på vei nå og har søkt om å få foreldreansvaret. Om det blir godkjent vet jeg ikke. Men hva hvis jeg dør. Da går omsorgen til faren til barnet og jeg er redd for at han skal skade barnet. Han har et sinne som skremmer meg og han har blitt veldig fæl mot meg etter at jeg ble gravid. Profesjonelle sier at han driver med psykisk vold mot meg. Jeg vokste også opp med en far som utøvde psykisk vold mot meg og min mor så jeg vet hvor mye skade det kan gjøre for et menneske å oppleve noe slikt. Er livredd dette skal skje med mitt barn. 

Jeg er også livredd for at barnet skal havne hos barnevernet hvis noe skjer med meg. Har prøvd å spørre min mor om hun kan ta seg at barnet hvis noe skulle skje med meg, men det ville hun ikke. Jeg har ingen annen familie eller venner å spørre. Har en gammel bestemor på 85 år så hun er selvfølgelig utelukket oga alderen og helsa. 

Hva skal jeg gjøre? Hva ville dere gjort hvis dere var i min situasjon? 

Anonymkode: 1ad8e...55c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligheten for at du får eneansvar er minimal. Det blir nok delt foreldreansvar. Far får selvfølgelig barnet sitt hvis du dør. 

Hva du skal gjøre? Bekymre deg mer for hvordan det skal bli med rettssaker om barnefordelingen mens du fortsatt er i live, og mindre om hva som skjer når du dør

Lykke til

Anonymkode: 81083...324

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...