AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Snittet på å komme inn på jussen i Agder fra fjorårets er 56.3, og den økte altså med 1.2 fra året før. Jeg har 57.5 i snitt, og blir skikkelig dårlig av tanken på å mulig ikke komme inn. Men det har vært nedgang på studiesøkere fra i fjor. Har jeg sjanse? Anonymkode: 710e3...87a
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Ja, det har du. Så lenge du er over snittet som du er nå, vil jeg påstå at det er gode marginer der. Jeg har søkt selv på juss i innlandet, og er akkurat så vidt over snittet, men ser også at i mitt tilfelle er det ferre søkere enn i fjor, noe som gjør at snittet kan synke på andregangskvote
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Cecilie Sadberg skrev (9 timer siden): Ja, det har du. Så lenge du er over snittet som du er nå, vil jeg påstå at det er gode marginer der. Jeg har søkt selv på juss i innlandet, og er akkurat så vidt over snittet, men ser også at i mitt tilfelle er det ferre søkere enn i fjor, noe som gjør at snittet kan synke på andregangskvote Takkk! Håper du og kommer inn Anonymkode: 710e3...87a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Du bør legge en plan B. Anonymkode: 67edb...844
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør legge en plan B. Anonymkode: 67edb...844 Har en plan b Anonymkode: 710e3...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå