AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg stod i veien da mannen min skulle forbi ( vi har ganske trangt kjøkken og jeg tror kanskje vi skulle Inn i skapet eller kjøleskapet ) . Isteden for be meg pent om å komme forbi eller vente til jeg er ferdig lager han klikke-lyder med tunga… Han hat gjort det før også og jeg sa tydelig fra at jeg ikke liker det . Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: 0ea77...c4c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Hadde ikke reagert særlig på det. Anonymkode: 683ba...e82 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Du overreagerer, til gangs. Anonymkode: 594b7...7f5 14 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Har han hest? Mulig han prøver å være morsom. Men du kan jo prøve å sparke som en hest neste gang han prøver 🤭 Anonymkode: 312c6...7b2 2
Hactar Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Du får bli stående i veien og si du ikke skjønner hva han sier. Kanskje han finner ordene sine da? 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har han hest? Mulig han prøver å være morsom. Men du kan jo prøve å sparke som en hest neste gang han prøver 🤭 Anonymkode: 312c6...7b2 😂 Han har ikke hest nei. Tror ikke det var humor . Anonymkode: 0ea77...c4c
Hmmmmmm Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 Hadde ikke brydd meg. Bare flyttet på meg. Er det bedre om han sier tut tut? 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 Høres ut som PMS😂 Anonymkode: bbd67...a48 3
GammelKaktus Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 Haha, jeg hadde nok sagt tut tut 😄 Ser ikke problemet jeg men jeg er ikke så lettkrenket heller. 5
Blueberrymuffin Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg stod i veien da mannen min skulle forbi ( vi har ganske trangt kjøkken og jeg tror kanskje vi skulle Inn i skapet eller kjøleskapet ) . Isteden for be meg pent om å komme forbi eller vente til jeg er ferdig lager han klikke-lyder med tunga… Han hat gjort det før også og jeg sa tydelig fra at jeg ikke liker det . Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: 0ea77...c4c Unnskyld, hva faen er galt med deg? Snakk om lettkrenka man skal være. Ja, du overreagerer til de grader! Bestekompisen min lager stadig slike klikkelyder med tunga, når han enten tenker, eller venter, er liksom greia hans. Kunne aldri falt meg inn å bli irritert eller sint på han for det. Fordi det er hans greie, og lage sånn lyder, hvor han kan klukke med tunga. Synes bare det koselig jeg, at han er komfortabel med å være helt seg selv rundt meg 😊 Hvorfor i all verden skulle jeg bli sur for noe sånt? Og du sier tydelig ifra at du ikke liker det? Som om du eier han? Stakkars mann. Alle folk har sine ting, men folk flest har folkeskikk nok til å ikke irritere seg over sånne småting eller lage big deal ut av det. At han lager sånne lyder er ikke problemet, du er. Endret 30. april 2022 av Blueberrymuffin 3
Blueberrymuffin Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 😂 Han har ikke hest nei. Tror ikke det var humor . Anonymkode: 0ea77...c4c Når du tåler så lite, burde du ikke bo sammen med noen. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 Det er sånn lyd som man lager til hesten ja … 🙄Men ok jeg tar hintet og skjønner at jeg er den som overreager 🤪 -TS Anonymkode: 0ea77...c4c 1
Mwanafunzi Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 Jeg tenker at hvis han fortsetter å gjøre det selv om du har sagt fra at du ikke liker det, så bør han skjerpe seg. Tråkker han stadig over grensene dine så handler det ikke om å være «lettkrenka». Ikke la noen dytte dette over på deg, ts. 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg stod i veien da mannen min skulle forbi ( vi har ganske trangt kjøkken og jeg tror kanskje vi skulle Inn i skapet eller kjøleskapet ) . Isteden for be meg pent om å komme forbi eller vente til jeg er ferdig lager han klikke-lyder med tunga… Han hat gjort det før også og jeg sa tydelig fra at jeg ikke liker det . Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: 0ea77...c4c Det spørs hvordan. Var det et humoristisk klikke-lyd eller et nedlatende og irritabelt klikke-lyd? Jeg tenker at når man ikke liker noe er det viktig å si ifra. Anonymkode: cae01...ed4 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #16 Skrevet 30. april 2022 Mwanafunzi skrev (34 minutter siden): Jeg tenker at hvis han fortsetter å gjøre det selv om du har sagt fra at du ikke liker det, så bør han skjerpe seg. Tråkker han stadig over grensene dine så handler det ikke om å være «lettkrenka». Ikke la noen dytte dette over på deg, ts. At man lager en lyd med tungen er da ikke å tråkke over noens grenser. Herregud så lite enkelte tåler. Om man ser på dette som å tråkke over personlige grenser, så har man virkelig store problemer. Anonymkode: b077e...62f 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #17 Skrevet 30. april 2022 Hersketeknikk. Anonymkode: ad8eb...e65 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #18 Skrevet 30. april 2022 Om det ikke er gjort med humor, så er det ikke greit, samme hva andre her sier. Man snakker normalt til/sammen med dem rundt seg. Så jeg tenker enten at det er hersketeknikk, eller at han er sur/lei/grinete. Spesielt om dette er noe du har tatt opp før, da blir det en respektløs handling. Anonymkode: 41412...e46 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #19 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sånn lyd som man lager til hesten ja … 🙄Men ok jeg tar hintet og skjønner at jeg er den som overreager 🤪 -TS Anonymkode: 0ea77...c4c Tenker dette er typisk «det er ikke det han sier men hvordan han sier det»- tror ikke det er så sorthvitt som at man er lettkrenka. Altså, virker han nedlatende når han lager disse lydene eller vist nedlatende oppførsel / holdning ellers så ville jeg jo ha reagert jeg også selv om jeg er en relativt lite «lettkrenka» person😅 Men om han ellers er en god og snill mann, ville jeg nok latt det fare🤗 Anonymkode: 2baaa...dae
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #20 Skrevet 30. april 2022 Tenker det kommer an på hva slags humør han var i. Anonymkode: bdf3e...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå