Gå til innhold

Hva hadde DU ønsket deg i gave/oppmerksomhet til 0-6 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker du barsel gave eller "hurra for 6mnd på utsiden"? 

Da jeg hadde babyshower ble jeg super glad for klær i litt større størrelser, som da kunne brukes lengre enn 8uker. 

Eventuelt (hvis du har råd og føler det er greit) så kan du kjøpe smokk-lenke fra navnesmokken. De er laget med "perler" i gummi som også skal funke som tyggeleke når barnet klør i tennene 😊

AnonymBruker

Fine klær! 
Personlig kommer jeg til å handle inn veldig basic klær til baby, da jeg vet at det er en hel del flere hverdager med gulp og skift altfor ofte, så man bruker liksom ikke så mye finklær. I tillegg er det slik økonomien er. Det prioriteres hardt. Da er det ekstra koselig med en fin kjole/sett. 

Anonymkode: 85b25...43a

• Liker 1
AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Fine klær! 
Personlig kommer jeg til å handle inn veldig basic klær til baby, da jeg vet at det er en hel del flere hverdager med gulp og skift altfor ofte, så man bruker liksom ikke så mye finklær. I tillegg er det slik økonomien er. Det prioriteres hardt. Da er det ekstra koselig med en fin kjole/sett. 

Anonymkode: 85b25...43a

Signerer denne 😊

Anonymkode: 29302...dfc

Annonse

AnonymBruker

Bitering til tennene kommer, så en slik giraff bitering på apoteket, den hadde jeg virkelig ønsket meg :)

Mange som klør og har vondt i tannkjøtt når tennene kommer, så veeeldig greit å ha :)

Anonymkode: 061b1...242

AnonymBruker
AnonymBruker

Jeg hadde ønsket meg en god lasagne, hjemmelaget og nedfryst. Gode, hjemmelaget, frosne rundstykker. "Gavekort" på tjenester som f.eks. vaskehjelp eller babypass.

Anonymkode: f03b2...5c4

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenkte at klær i litt større størrelser var superkjekt helt til bebis ble født. Han var januar-baby og familiene våre ga oss derfor masse fint og dyrt ulltøy i størrelse 62. Men han var en liten baby og begynte ikke å vokse ut av størrelse 50 før han var 3 måneder. Alt vi fikk av klær måtte derfor ryddes opp på loftet før han rakk å bruke det. 🙈

Anonymkode: 2abdd...fb8

AnonymBruker

Noe av det jeg har blitt aller mest glad for av alle barselbesøkene til mine 3 kjære barn, var ei nabodame som kom med to brødposer nybakte boller 🤩🤩🤩

Anonymkode: 76bb7...71c

• Hjerte 1
Annonse

-Gavekort på klesbutikker/barnebutikker
-Gavekort på take away
-Gavekort hos blomsterforhandler - en er jo mye hjemme under permisjon, så hyggelig med friske blomster i blant
-Biteleke
-babyhåndkle
-flanellsbleier/kluter og musselinkluter (brukes jo i ett sett…)
-pekebok
-hjemmestrikk (i str litt frem i tid)
-Ullbody/ullstrømpebukse
-smekker 

Og til dere som ikke får brukt klær fordi de vokser i fra for fort eller annet…En del butikker bytter størrelse så lenge de fortsatt har plagget. Så verdt å sjekke. Lurt å la merkelapper henge på frem til bruk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...