AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Hva mener du? Anonymkode: 3bcd2...21a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Ja, enig der 😄 Men jeg liker det bare på film, liker ikke stilen helt om den kom tilbake for fult. Anonymkode: 4d50c...cd7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 80 talls hår var jo veldig bra! Anonymkode: 28f02...7af 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Mye bra 90-talls mote også. Anonymkode: a1273...95a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Digre dresser på menn, både på 80 og 90 tallet ser helt rart ut. Ser ut som de har tyvlånt pappas dress. Anonymkode: 88c46...61b 1
Bacteria Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Ja til Crockett og Tubbs 😍 Nei til det andre bildet (er det liksom nittitallet) Mye sprekt på 80-tall, men det tok litt av utover tiåret. Svære smoking-magebelter i pastell var IKKE fint. Heller ikke de digre blazerne med ermene oppbretta slik at foret syntes. Til min store forskrekkelse er denne moten tilbake (grøss) 90-tallet synes jeg utmerker seg ved ikke å utmerke seg. Kjedelige farger, kjedelig hår, kjedelig det meste. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Bacteria skrev (4 timer siden): Ja til Crockett og Tubbs 😍 Nei til det andre bildet (er det liksom nittitallet) Mye sprekt på 80-tall, men det tok litt av utover tiåret. Svære smoking-magebelter i pastell var IKKE fint. Heller ikke de digre blazerne med ermene oppbretta slik at foret syntes. Til min store forskrekkelse er denne moten tilbake (grøss) 90-tallet synes jeg utmerker seg ved ikke å utmerke seg. Kjedelige farger, kjedelig hår, kjedelig det meste. Ja det første bildet er midten av 80-tallet og andre bildet er tidlig 90-tall. Anonymkode: 3bcd2...21a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 Einaste som var bra med 80-talet var musikken Anonymkode: 3b328...dc9 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #10 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 21.11): Hva mener du? Anonymkode: 3bcd2...21a eksempelet ditt fra 90-tallet er jo helt feil. 90-tallet var usnørte militærstøvler, hullete jeans og flanellsskjorter første halvdel, og slengbukser med lavt liv, buffalo-sko og magetopper siste halvdel. Hilsen ungdom på 90-tallet. Anonymkode: 85475...a47 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 6.10): Digre dresser på menn, både på 80 og 90 tallet ser helt rart ut. Ser ut som de har tyvlånt pappas dress. Anonymkode: 88c46...61b Jeg synes det heller er slik at dagens mote ser ut som mannen ikke har hatt råd til å kjøpe dress som passer og fortsatt går i konfirmasjonsdressen. Buksene er for trange, ofte høyvannsbukser, trange skjorter, dressjakker som er minst to nummer for små, sitter stygt på skuldre og overermer, for kort over rumpa. Og spriker i alle retninger om den kneppes. Eiendomsmeglerstilen. Grøss. Anonymkode: a1273...95a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Bacteria skrev (På 2.5.2022 den 11.47): Ja til Crockett og Tubbs 😍 Nei til det andre bildet (er det liksom nittitallet) Mye sprekt på 80-tall, men det tok litt av utover tiåret. Svære smoking-magebelter i pastell var IKKE fint. Heller ikke de digre blazerne med ermene oppbretta slik at foret syntes. Til min store forskrekkelse er denne moten tilbake (grøss) 90-tallet synes jeg utmerker seg ved ikke å utmerke seg. Kjedelige farger, kjedelig hår, kjedelig det meste. 90-tallet var jo signalfarger, alt jeg hadde var sitrongult, oransje, limegrønt, knallrødt, knallblått, selv om jeg også hadde gråmelert, svart, hvitt og mørkeblått. Hadde for eksempel knallgule Umbro og Adidasgensere som jeg brukte hettegensere under i forskjellige farger, selvsagt matchet med knallgule USA sokker med hettegenserens farge på de under dratt over en joggebukse/ kneppebukse så alle skulle se hvilken moteløve jeg var med min matching av farger. 😂 Hadde Umbro og Adidasgensere i en haug med farger, og fargerike hettegensere for å ha under dem. Og høyhalset inni der igjen, men vanligvis hvit. Skjønner ikke at jeg ikke svettet ihjel egentlig. Over alt dette Adidas Firebird treningsjakker. Guloransje med svarte striper var nok favoritten. Superfargerikt vil jeg si 90-tallet var. Om man ikke var natur og ungdom i islender eller gother eller lignende. Jeg var en blanding av Missy Elliot, Sporty Spice og TLC... Anonymkode: a1273...95a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå