Gå til innhold

Termin 5 mnd før eget bryllup?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har booket vielse, lokale og fotograf til bryllupet som vil være neste år og sagt ifra til de nærmeste om å holde av datoen. Gjesteliste på 80 og budsjett på over 200k inkludert bryllupsreise. Planen var en stor fest med fri bar og ingen barn… fant nettopp ut at vi har blitt gravide (ikke planlagt) med termin 5 mnd før bryllupet. Hvordan skal vi løse dette?

Utsette bryllupet? Samtidig ønsker jeg ikke å utsette selve giftemålet…

Mindre og roligere bryllup der vi tillater barn? Spare penger. Blir isåfall minst 6 barn under 2 år inkludert vårt eget…

Fins det i det hele tatt noen mulighet for å gjennomføre bryllupet som planlagt med en 5 mnd baby?

Tar imot alle tips, råd og erfaringer med stor takk:)

Anonymkode: ef2ee...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi arrangerte dåp i 4-mnds alderen, med 12 gjester, og det var slitsomt nok det... men det var koselig også da. Men holder ikke ut lenge over kvelden. I 4-5 mnds alderen begynner mors søvnmangel å røyne på. Ikke helt i festhumør, vil jeg si. Bedre med en rolig aften. Men du kjenner deg selv best. Jeg er en rolig type til vanlig også. 

Anonymkode: 81d71...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlys hele greia. Gift dere på tinghuset. Spar pengene. 

Anonymkode: bbc0a...1ee

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke vil utsette ekteskapet men samtidig få det bryllupet dere ønsker ville jeg giftet meg på tinghuset og heller hatt feiring om et par år

Anonymkode: 746f5...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte for 4.5 mnd siden. Hvis jeg måtte arrangere bryllup om noen uker hadde jeg tatt mitt eget liv.. får jo knapt dusja to ganger i uka, hvordan skal man rekke å planlegge et bryllup? Og hvordan skal man få kosa seg i et bryllup med en baby som henger i puppen og er sur på kvelden, men ikke får til å sove? Jeg hadde gått til tinghuset i morgen og driti i hele festen..

Anonymkode: e3c5d...bfd

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også uplanlagt gravid før eget bryllup.Vi giftet oss da jeg var 6 måneder på vei. Hadde booket alt da vi oppdaget graviditeten og ville ikke utsette det til etter barnet var født. Vi har et barn fra før så følte det ville bli valget mellom pest og kolera. Sliten og trøtt uansett. Selve bryllupsdagen gikk fint, stort kirkebryllup. men all planleggingen i forkant var veldig utmattende. Kjoleprøving, klær til datteren vår, osv, alt som måtte ordnes. Jeg slet mye med bekkensmerter så kunne ikke danse noe brudevals heller. Fikk heller ikke fikset makeup slik jeg ville eller gått i drømmekjolen. Men alt i alt er jeg glad vi gjennomførte. Tror IKKE det ville blitt enklere etterpå.

Anonymkode: 5622a...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...