Bananawolf Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg blir så lei. Prøver å ha åpen samtale om sex, finne på nye ting som kan være pirrende, men blir bare avvist. Prøver å få han med meg i dusjen/badekaret f eks for å gjøre noe sensuelt. Prøver å spørre ham om fantasier, eller om noe han vil prøve, men han har ingenting å si. Prøvde å la være å ta initiativ også for å se om det skjedde noe, og det tok tre uker før han gjorde et framstøt. Ellers har vi sex ca 1 gang i uka kanskje to om jeg prøver "hardt" nok. Skulle ønske det fantes en pille for økt sexlyst. Potensen virker så det er ikke det, og han har vært sånn bestandig sier han så det er ikke noe nytt heller. Vet jeg bare må godta det om jeg skal være med ham, men jeg kjenner jeg mister meg selv og piffen oppi det hele.
Resignert Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Det vil neppe bli bedre. Så du må ta et valg, rett og slett. 1
John McClane Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Vet du, det er et ganske vanlig tema i forhold men ofte er det mannen som har de fleste fantasiene og ønskene. Men det er ikke så lett å vite hva som er best men dere må i alle fall helt sikkert snakke om dette. Men det er ikke sikkert at han klarer å endre seg men det er nok han som må fire litt på krava og møte deg. Du er jo bare en drøm du, han vet jo ikke hvor heldig han er! Jeg var sammen med ei jente som ikke turde noe og aldri ble med på annet enn supersafe sex bak lukkede gardiner og lydisolerte vegger. Boring! Sex skal nytes og utforskes, fantasier skal pirkes borti og noen ganger prøves mens andre ganger bli som en fantasi. Men det er sunt og til det beste for forholdet og dere som enkeltindivider og teste ut grenser og prøve ut nye ting innen sexlivet. Ha sex ute, ha sex i et prøverom, lirke frem kuken hans på buss eller tog, la han putte hånden nedi buksen på samme sted osv....! Det er uendelige ting man kan gjøre, pass bare på og ikke plage noen så går det bra. Men hvordan skal du få han med? Sett deg ned, si at du må snakke om noe veldig alvorlig! Så forteller du hvor viktig dette er for deg og at han som mann burde prøve, han er nok bare sjenert og usikker. Si at dere kan dra et sted ute for sex og så sier du at du skal styre, han kan slappe av og trenger ikke tenke på hva han skal gjøre, kanskje det blit lettere for ham da? Mange menn er usikre på åssen de skal behandle kvinner og i stedenfor å prøve så unngår det det, feil men slik er menn.Derfor kan det være at han blir med deg hvis han kun må gjøre som du sier. T han med og dra buksa ned på han, suk han eller runk han til han kommer, se om ikke det gir mer smak. Så kan du ta frem en dildo og så ber du ham se på deg når du knuller deg med dildo, setter deg ned og tar av buksa slik at du kommer til og så knuller du deg til du kommer. De fleste menn tenner på å se slikt, spør om han vil hjelpe, ta dildoen og knulle deg osv så ser du åsen han reagerer. Du må nok gjøre det flere ganger på ulike steder men gi ikke opp, han løsner nok skal du se. Kanskje han overtar....? Lykke til, håper du finner ut av det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå