AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg vasker hendene veldig mye og de ser ikke ut.. noen som har tips til en god håndsåpe? Det er vesentlig at den vasker skikkelig rent, men helst minst mulig ødeleggende for huden Anonymkode: ae9f8...30a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vasker hendene veldig mye og de ser ikke ut.. noen som har tips til en god håndsåpe? Det er vesentlig at den vasker skikkelig rent, men helst minst mulig ødeleggende for huden Anonymkode: ae9f8...30a Dermica Sans fra apoteket, mild og rengjør hendene fint, brukt den siden pandemien og det var rett valg. Anonymkode: 3cd89...b02 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Hva med å fylle på en såpedispenser med en såpe som egentlig er ment til babyer? De er jo ganske så milde og parfymefrie ☺️ Anonymkode: c6010...1fa 1
Reveenka Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Jeg liker veldig godt Optima sine produkter, milde og gode. Vasker helt rent alltid. Produsert i Norge, så kortreist er de også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå