AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg og min mann har 3 barn, men ønsker oss sårt ett fjerde barn. Det som stopper oss, eller meg er frykten for å miste. Har mistet 5 ganger nå (MA og SA) i 1 og 2 trimester. Legene finner ikke ut av hvorfor jeg mister så mye nå etter å ha fått 3 barn på stort sett første forsøk. Jeg er så redd for å miste igjen. Frykten er så stor og den psykiske påkjenningen er tøff. Er det noen som har vært i samme sko? Anonymkode: b9a4e...b93
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Jeg har vært i samme sko ang det å miste, ja. Mistet 4 ganger, MA og SA. Du og din mann har klart å få 3 (!) barn. Jeg tror at noen ganger så må man bare sette seg ned å tenke over hva man har og hvor høy "pris" man ønsker å betale for å få det man ønsker. Det å miste (og spesielt så mange ganger) er en vanvittig stor påkjenning både for kropp, psyke, parforholdet og de barna du har (hvis de vet om dette, hvis ikke så vil jeg tro de skjønner at noe plager mamma). Utifra det du skriver så høres det ut som du trenger en pause, både fra frykt og psykiske påkjenninger, og også for å sortere tankene og finne ut av hva du egentlig ønsker og trenger❤ Anonymkode: 9d566...078 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå