Gå til innhold

Kanskje litt ekkelt, men... (Utflod i graviditeten)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er gravid og har akkurat gått over til uke 14. I dag da jeg tørket meg etter et dobesøk hadde jeg slimete utflod? Den var klar og kunne strekkes i papiret, som eggløsningslim. Er dette normalt, eller tegn på at noe er galt med slimproppen/livmorhalsen?

Håper dere kloke damer har svar til meg 😊 førstegangsgravid her, så føler meg helt grønn, hehe. 

Anonymkode: 942b0...22e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye utflod i graviditeten. :) 

Anonymkode: 4c656...026

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde mye utflod i graviditeten. :) 

Anonymkode: 4c656...026

Eggløsningsaktig også? :) altså stretchy? 

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: bcd1f...758

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Har så mye utflod at det ikke er sant. Den er alt fra slimete til klumpete. Ene urinprøven hos jordmor slo ut på protein, for jeg hadde så mye utflod den dagen. Helt normalt.

Anonymkode: 63c36...6d6

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. Har så mye utflod at det ikke er sant. Den er alt fra slimete til klumpete. Ene urinprøven hos jordmor slo ut på protein, for jeg hadde så mye utflod den dagen. Helt normalt.

Anonymkode: 63c36...6d6

Gravidkroppen er full av overraskelser, det må jeg si 😁 

AnonymBruker
Skrevet

Ser at jeg glemte å si at jeg ikke har mye utflod vanligvis. Er det likevel normalt? 😅 Unnskyld, alt man skal lure på... 

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! Aldri hatt så mye utflod før som under svangerskapet. Så lenge det ikke et tegn til feks sopp, så er det ikke noe farlig 🙂

Anonymkode: 81c2c...e6f

AnonymBruker
Skrevet

Har kjempemasse utflod nå. Syns det er skikkelig plagsomt for plutselig renner det bare og trusa blir våt.. Orker ikke klamme truseinnlegg som forøvrig ikke hadde tatt unna heller så  jeg bretter sammen kjøkkenpapir å stapper i trusa fordi det smuldrer hvertfall ikke opp som dopapir.. 

Anonymkode: dfc2c...f07

AnonymBruker
Skrevet

Gravid for andre gang, og opplever også mye utflod. Hadde det ikke sånn med første, og aldri hart det sånn, men nå måtte jeg begynne med truseinnlegg..

Anonymkode: 46cd9...ade

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg får også sånn eggehvite-utflod. Husker jeg var så vant til å følge med på utfloden som prøver, og tenkte automatisk "ah, eggløsning i løpet av uka" før jeg kom på at vent, jeg er jo allerede gravid 😂 Alt er bra her i alle fall, hatt dette av og på hele graviditeten og er uke 39 nå! 😅

Anonymkode: dce8e...9f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei, er gravid og har akkurat gått over til uke 14. I dag da jeg tørket meg etter et dobesøk hadde jeg slimete utflod? Den var klar og kunne strekkes i papiret, som eggløsningslim. Er dette normalt, eller tegn på at noe er galt med slimproppen/livmorhalsen?

Håper dere kloke damer har svar til meg 😊 førstegangsgravid her, så føler meg helt grønn, hehe. 

Jeg hadde eggløsningsslim helt fra eggløsning til IKM - var slik jeg skjønte at jeg var gravid! Så vedvarte den LENGE.

Anonymkode: c03e5...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen 😊 jeg kan gå fra å være helt "tørr", til helt vannete utflod, til nå denne eggehviteaktige. En spennende tid, he he. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...